شناسهٔ خبر: 36821502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شکست سنگین شاگردان منصوریان مقابل پرسپولیس

تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه فولادشهر به مصاف پرسپولیس تهران رفت و در پایان شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 امروز و در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی را بازیکنان پرسپولیس بهتر شروع کردند و دقایق ابتدایی توپ و زمین را در اختیار داشتند تا این‌که در یک موقعیت حساس به پنالتی رسیدند و نخستین گل بازی را توسط مهدی ترابی به ثمر رساندند.

در ادامه بازی شاگردان منصوریان برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما در خلق موقعیت موفق نبودند و در مقابل پرسپولیس در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر شد اما در پایان نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان به پایان رسید.

نیمه دوم را سبز‌پوشان خیلی خوب شروع کردند اما در یک غافلگیری دومین گل را نیز دریافت کردند، در ادامه ذوب‌آهن بر شدت حملات افزود اما بازهم این پرسپولیس بود که در یک ضد حمله به گل رسید تا کار شاگردان منصوریان تمام شود.

در ادامه بازی نیز تلاش‌های شاگردان منصوریان برای بازکردن دروازه پرسپولیس بی‌فایده بود تا این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان برسد و این تیم بعد از 9 سال در فولادشهر مقابل ذوب‌آهن پیروز شود؛ همچنین سومین شکست منصوریان مقابل پرسپولیس رقم خورد.

داور: بیژن حیدری

کمک‌داوران: محمدرضا منصوری، فرهاد مروجی

کارت زرد: احمد نوراللهی دقیقه 45 از پرسپولیس - محمدرضا خلعتبری دقیقه 90 از ذوب‌آهن

کارت قرمز: -

گل: مهدی ترابی دقیقه 15 و65 و علی علیپور دقیقه 58 برای پرسپولیس

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

معراج اسماعیلی، محمد نژاد‌مهدی، وحید محمدزاده، هادی محمدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر (علیرضا منظمی دقیقه 80)، دانیال اسماعیلی‌فر، ماکائولی کریسانتوس (محمدرضا خلعتبری دقیقه 59)، مسعود ابراهیم‌زاده (حمید ملکی دقیقه 60)، امیرارسلان مطهری و مهدی مهدی‌پور

سرمربی: علی‌رضا منصوریان

ترکیب پرسپولیس تهران:

رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی (محمدحسین کنعانی‌زادگان دقیقه 86)، بشار رسن، مهدی ترابی (کمال کامیابی‌نیا دقیقه 83)، وحید امیری (محمد نادری دقیقه 81) و علی علیپور

سرمربی: گابریل کالدرون

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 9

حرکت هجومی پرسپولیس با ارسال بشار رسن روی دروازه ذوب‌آهن همراه بود که مدافع ذوب‌آهن به خوبی توپ را از مقابل دروازه دور کرد.

- دقیقه 11

ضربه کم‌قدرت قاسم حدادی‌فر از پشت محوطه جریمه پرسپولیس را دروازه‌بان پرسپولیس به راحتی در اختیار گرفت.

- دقیقه 14

داور بازی نفوذ علی علیپور به محوطه جریمه ذوب‌آهن و برخورد وی با گلر را پنالتی اعلام کرد؛ مهدی ترابی پشت پنالتی ایستاد و با یک ضربه فنی گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند.

- دقیقه 25

ارسلان مطهری پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد که ضربه پرقدرت وی را گلر پرسپولیس به خوبی گرفت.

- دقیقه 36

موقعیت حساس گلزنی برای پرسپولیس به دست آمد که ضربه سرضرب وحید امیری به تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن برخورد کرد و گل نشد.

- دقیقه 39

ماکائولی مهاجم ذوب‌آهن در محوطه جریمه پسپولیس صاحب توپ شد و در شلوغی محوطه جریمه ضربه خودش را روانه دروازه کرد که گلر پرسپولیس با یک واکنش خوب مانع از گل شدن توپ شد.

- دقیقه 45

ضد حمله خطرناک برای پرسپولیس شکل گرفت  و این تیم با 4 بازیکن به سمت دروازه ذوب‌آهن رفت اما مهدی مهدی‌پور با یک تکل به موقع مانع از گلزنی دوباره پرسپولیسی‌ها شد.

- دقیقه 47

مسعود ابراهیم‌زاده در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت و در زمان زدن ضربه با تکل مدافع پرسپولیس رو به رو شد و موقعیت گلزنی ذوب‌آهن از دست رفت.

- دقیقه 58

پاس خوب بازیکن پرسپولیس، علی علیپور را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار داد و این بازیکن با یک ضربه فنی و حساب شده دومین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

- دقیقه 61

ارسال کرنر توسط خلعتبری و ضربه سر خوب مطهری ذوب‌آهن را در آستانه به ثمر رساندن گل قرار داده بود که گلر پرسپولیس با یک واکنش استثنایی دروازه پرسپولیس را نجات داد.

- دقیقه 65

پاس در عمق بشار رسن در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه خوب موفق شد برای سومین‌بار دروازه ذوب‌آهن را باز کند.

- دقیقه 75

ضد حمله خطرناک پرسپولیس شانس گلزنی خوبی برای این تیم ایجاد کرد که ضربه چیپ مهدی ترابی بعد از برخورد با تیرک افقی دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

- دقیقه 84

علیرضا منظمی به محوطه جریمه پرسپولیس حرکت کرد و ضربه وی به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

- دقیقه 90

ارسال توپ به محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه سر وحید محمد‌زاده موقعیت گل برای ذوب‌آهن ایجاد کرد اما نژاد‌مهدی در کنار دروازه به توپ نرسید.

- دقیقه 93

بعد از دفع توپ مدافع پرسپولیس، توپ به خلعتبری رسید و ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/ن/ص30/

نظر شما