شناسهٔ خبر: 36821216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضایی

کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه

کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضاییه در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد هدف از سفر رییس قوه قضاییه به استان اصفهان را رصد و کنترل و پایش سازمان های وابسته به این قوه بیان کرد و گفت : بررسی و عملکرد دادگاهها از بعد حقوقی و قضایی واخلاق حرفه ای قضات و کارکنان در دادگاه ها برای قوه قضاییه بسیار پر اهمیت است.
دکتر الفت با بیان اینکه اعتماد مردم به دادگاهها آن گونه که باید باشد نیست وگرنه در همان مرحله اول به نتیجه می رسید افزود: مردم انتظار دارند قاضی صبور باشد و سطر به سطر حرف هایش طبق قانون باشد.
وی گفت : در سفر به استان ها نوع رابطه دستگاه ها را مورد پایش قرار می دهیم و همکاران ما باید در چندین حوزه فعالیت مشترک داشته باشند.

کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه کاهش سرمایه اجتماعی یکی از دلایل وجود پرونده ها در قوه قضاییه

نظر شما