شناسهٔ خبر: 36819318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار سمنان:

مسیر مدرسه‌سازی در جامعه هموار شود/ ضرورت تکریم شخصیت‌ها

سمنان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه مسیر مدرسه‌سازی در جامعه باید هموار شود، گفت: بهترین راه حل برای این موضوع تجلیل و تکریم از شخصیت‌های فرهیخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر پنج‌شنبه در آئین نکوداشت کارآفرین نیکوکار حاج سید علاءالدین میر محمد صادقی به میزبانی سالن آمفی تاتر مجتمع آموزشی رفاه سمنان باتاکید بر اینکه مسیر مدرسه‌سازی باید در جامعه هموار شود، ابراز داشت: متاسفانه زمانی این بزرگداشت‌ها برگزار می‌شود که فرد خیّر از بین ما رفته لذا باید این تجلیل و تکریم‌ها در زمان حیات فرد صورت گیرد.

وی بابیان اینکه تکریم شخصیت‌های فرهنگی امری واجب است، افزود: مدرسه‌سازی در مناطق محروم روستایی جز عشق‌ورزی به کشور و فرزندان این آب‌وخاک چیز دیگری نیست و می‌بایست برای هموار کردن مسیر ورود خیران از این بزرگان تجلیل شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بابیان اینکه جوانان با الگوبرداری از این شخصیت‌های فرهیخته می‌توانند آینده فردای کشور را بسازند، ابراز داشت: خوشحالیم در حالی مراسم برزگداشت در حال اجرا است که صاحب مراسم خود در جمع حضور دارد و بدون شک این نشان دهنده قدرشناسی مردم سمنان از ایشان خواهد بود.

خجسته پور بابیان اینکه تجمیع خصلت‌های نیکو در یک شخص افتخاری است که خداوند نصیب میر محمد صادقی کرده است، تصریح کرد: بدون تردید ایشان نیازی به برگزاری چنین برنامه‌ای برای خود ندارند، بلکه این ما هستیم که باید اینگونه مراسم را برگزار کنیم تا اسوه و الگویی برای سایر افراد شوند.

وی بابیان اینکه، مردم استان سمنان شکرگذار خدمات میر محمد صادقی خواهند بود، افزود: برخی از انسان‌ها غوطه‌ور در عالم سیاست و برخی مسئول امور اقتصادی، عده‌ای نیز به دنبال انجام امور خیر و برخی در امر مقدس مدرسه‌سازی قدم برمی‌دارند، اما اینکه همه این ویژگی‌ها در وجود یک فرد شکل گیرد نشان دهنده روح والای آن شخص است.

نظر شما