شناسهٔ خبر: 36806244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جانباز ۷۰ درصد دزفول به خیل شهدا پیوست

احمد وَرزردی سگوند جانباز ۷۰ درصد و از آزادگان دوران دفاع مقدس، پس از سال ها تحمل رنج جراحت جنگ تحمیلی به خیل شهدا پیوست.

صاحب‌خبر -

«سید مهدی چلوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید احمد ورزردی سگوند به مردم شهید پرور دزفول اظهار کرد: یادگاران دوران دفاع مقدس و شهدای گرامی در زندگی ما ساری و جاری هستند و هر یک از آنان برای ما تذکر و تلنگری است که یادمان نرود نعمت امنیت را مرهون رشادت و ایثارگری رزمندگان و خون پاک شهدا هستیم.

 

معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی طی حوادث اخیر در یک فتنه داخلی پیروز شد که بدون شک به برکت خون شهدایی است که به پای این کشور ریخته شده است.

 

وی با بیان اینکه شهید وَرزردی سگوند در تاریخ ۲۱ بهمن ۶۱ و در عملیات والفجر مجروح و قطع نخاع شده و جانباز ۷۰ درصد بوده است افزود: این عزیز پس از جراحت در عملیات به اسارت رژیم بعث عراق در‌آمد و در نهایت پس از حدود سه سال اسارت در سال ۶۴ به وطن بازگشت و اکنون پس از سال ها تحمل رنج جراحت به خیل دوستان شهید خود پیوسته است.

 

چلوی تصریح کرد: مراسم تشییع شهید والامقام احمد ورزردی سگوند روز (جمعه ۱۵ آذر) ساعت ۹ صبح از حرم مطهر حضرت سبزقبا (ع) آغاز و مراسم خاکسپاری نیز در بهشت علی دزفول انجام می شود؛ همچنین مراسم ترحیم شهید ورزردی در همان روز از ساعت ۷ الی ۹ شب در مسجد حضرت زینب (س) دزفول برگزار می شود.

 

نظر شما