شناسهٔ خبر: 36762166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هلال احمر نقش موثری در امدادرسانی به موقع در شرایط حساس دارد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جمعیت هلال احمر نقش موثری در امدادرسانی به موقع در شرایط حساس دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز دوشنبه (11 آذر) تجلیل از روحانیون و اعضای کانون‌های طلاب امدادرسان در سیلاب بهار سال جاری و اعضای برتر امور جوانان شعب جمعیت هلال احمر استان مرکزی که در سالن اجتماعت زیتون اراک برگزار شد، با اشاره به حضور و مشارکت گسترده طلاب و جوانان در امداد رسانی به سیل زدگان در سال جاری گفت: این حضور نشان از نوعدوستی و روحیه خدمت رسانی جوانان و نوجوانان انقلابی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ضمن تقدیر از جمعیت هلال احمر و نقش آن در ساماندهی و سازماندهی امدادگران در مواقع بحران افزود: امداد رسای به موقع در شرایط بحرانی از اهمیت بسیاری برخوردار است که جوانان و امدادگران هلال احمر همواره در این مواقع فعال و آماده هستند.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر نقش موثری در امدادرسانی به موقع در شرایط حساس دارد، اضافه کرد: این جمعیت اردوگاهی برای جوانان نوعدوست و پاکی است که برای خدمت به افراد گرفتار و نیازمند همواره آماده اند.

 

این مقام مسئول با اشاره به آمادگی استان مرکزی در ارایه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله و سیل سال جاری، ادامه داد: این استان با حضور به موقع و آمادگی خود کارنامه درخشانی در این وقایع داشته و همکاری‌های بین بخشی، مردم و دستگاه‌های اجرایی برای کمک به آسیب دیدگان قابل تقدیر است.

 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش به حوادث اخیر و توطئه های دشمنان در این اوضاع اشاره کرد و گفت: مردم آگاه، هوشیار و ولایتمدار استان مرکزی در موضوع گران شدن بنزین با وجود داشتن مشکلات از خود نجابت نشان دادند و بار دیگر توطئه های شوم دشمنان را ناکام کردند.

نظر شما