شناسهٔ خبر: 36650644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تاکید بر ثبت موجودی انبار واحد‌های اقتصادی و صنفی در مازندران

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران بر ثبت موجودی انبار واحد‌های اقتصادی و صنفی استان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران به نظارت و بازرسی انبار واحد‌های اقتصادی و صنفی استان اشاره کرد و گفت : صاحبان اقتصادی و صنفی موجودی انبارشان را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.
حسین اصغرزاده افزود : واحد‌های صنفی و اقتصادی که موجودی انبارشان تاکنون ثبت نشده است به عنوان متخلف و محتکر محسوب و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
او با بیان اینکه بازرسان این اداره کل از ۲۶ آبان تاکنون از ۷ هزار و ۹۰۰ واحد اقتصادی و صنفی استان بازرسی کردند گفت : در این بازرسی‌ها ۸۵۰ پرونده تخلف واحد اقتصادی بر مبنای نوع و میزان تخلف در این نهاد تشکیل و برای پیگرد قانونی و محکومیت به شعب ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
اصغرزاده با بیان اینکه با واحد‌های اقتصادی متخلف و گرانفروش برخورد قانونی می‌شود افزود : شهروندان می‌توانند نوع ، میزان تخلف و نام واحد متخلف بزرگ یا کوچک اقتصادی را به بازرسان سازمان صنعت ، معدن و تجارت شهرستان اعلام کنند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن تجارت مازندران گفت : شهروندان در صورت مشاهده تغییر در درج قیمت یا مخدوش بودن مکان درج قیمت کالا می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ این تخلفات را گزارش دهند.

نظر شما