شناسهٔ خبر: 36641699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هفته نوزدهم لیگ فوتسال| گیتی‌پسند مقابل ارژن پایین‌ جدولی؛ کار دشوار هایپر برابر صدرنشین

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال تیم‌های اصفهانی گیتی‌پسند و هایپر به ترتیب به مصاف ارژن شیراز و مس سونگون می‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه 6 آذر ماه با برگزاری 7 دیدار به صورت همزمان وارد هفته نوزدهم می‌شود که تیم‌های اصفهانی هایپر شاهین‌شهر و گیتی‌پسند به ترتیب باید به مصاف رقبای خود یعنی مس سونگون و لبنیان ارژن شیراز بروند.

میزبانی گیتی‌پسند از ارژن بحران‌زده در اصفهان

گیتی‌پسند روز چهارشنبه و از ساعت 17 در اصفهان میزبان ارژن شیراز خواهد بود؛ شاگردان حمید بی‌غم که بازی‌هایشان در 2 هفته گذشته لغو و به زمان دیگری موکول شد، برای حفظ جایگاه دومی خود باید برنده بازی باشند.

سرخ‌پوشان اصفهانی هفته شانزدهم با نتیجه 5 بر 2 مقابل آذرخش بندرعباس به پیروزی رسیدند؛ ارژن شیراز نیز مهمان مقاومت البرز بود و با نتیجه 3 بر 3 به تساوی دست پیدا کرد.

گیتی‌پسند با 9 برد، 5 مساوی و تنها 2 شکست و کسب 32 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است؛ ارژن شیراز اما تنها 3 پیروزی کسب کرده، در 4 بازی به تساوی رسیده و 9 شکست نیز متحمل شده و با 13 امتیاز در رده سیزدهم حضور دارد.

کار دشوار هایپر در دیدار با صدرنشین لیگ

هایپر شاهین‌شهر دیگر نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتسال در روز چهارشنبه و از ساعت 17 در تبریز مهمان مس سونگون است؛ شاگردان مهدی مصطفوی که فاصله امتیازی زیادی با تیم هشتم جدول پیدا کرده‌اند، کار سختی برای پیروزی مقابل صدرنشین لیگ برتر دارند.

هایپر هفته هفدهم مهمان سن‌ایچ ساوه بود و با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد، مس سونگون هم که مهمان فرش آرا مشهد بود با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

هایپر در 17 بازی قبلی خود تنها 4 پیروزی کسب کرده و 5 تساوی و 8 شکست در کارنامه دارد و با 17 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است؛ مس سونگون نیز 12 برد، 2 مساوی و 3 باخت و کسب 38 امتیاز در رده نخست حضور دارد.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چهارشنبه 6 آذر ماه

شهروند ساری - شاهین کرمانشاه

مس سونگون - هایپرشهر شاهین‌شهر

گیتی‌پسند‌ اصفهان - ارژن شیراز

فرش‌آرا - حفاری اهواز

اهورا بهبهان - مقاومت البرز

سن‌ایچ ساوه - آذرخش بندرعباس

ستارگان ورامین - سوهان محمدسیما قم

انتهای پیام/63090/ج30/

نظر شما