شناسهٔ خبر: 36567387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزیده سی امین جشنواره تئاتر گلستان مطرح کرد؛

حمایت مسئولان گلستان از هنرمندان تئاتر

رجبلو گفت: در روند تولید با مشکلاتی روبه رو بودیم و امیدواریم شرایطی فراهم شود که هنرمند تنها دغدغه فعالیت کار داشته باشد.

صاحب‌خبر -

«عماد رجبلو» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از سال 84 است که در حوزه تئاتر فعالیت می کنم و امسال با «متساوی الساقین» وارد این جشنواره شدم.

 

برگزیده سی امین جشنواره تئاتر گلستان ادامه داد: برخلاف روندی که در ابتدای جشنواره تئاتر این دوره جشنواره اتمسفر خوبی داشت و کارهای فاخری عرضه شد.

 

رجبلو خاطرنشان کرد:  نمایش متساوی الساقین در موضوع آسیب های اجتماعی است و موضوعی است که از چشم جامعه مغفول مانده است و احساس کردم که بتواند تلنگری به جامعه وارد کند.

 

وی بیان کرد: پس از گذشت دو سال توانستم این نمایش را به روی صحنه بیاورم و توانستیم از پس مشکلاتی که در روبه روی ما قرار داشت بر بیایم.

 

برگزیده سی امین جشنواره تئاتر گلستان تاکید کرد: در استان گلستان کمک کم هنرمندان تئاتر انرژی خود را از دست دادند و یا کار فاخر ندارند و یا اینکه برای انجام فعالیت تئاتر به استان های دیگر و مرکز می روند.

 

رجبلو یادآور شد: از مسئولان درخواست داریم که در بخش هایی که کمک نمی کنند حداقل جلوی فعالیت هنرمندان را نگیرند و در روند تولید با مشکلاتی روبه رو بودیم و امیدواریم شرایطی فراهم شود که هنرمند تنها دغدغه فعالیت کار داشته باشد.

 

وی افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم در حوزه مشکلات و دغدغه های استان گلستان کار کنیم این مهم باید بخشی از دغدغه هنرمند باشد و از سویی مسئولان نیز باید در این مسیر از هنرمندان حمایت کنند.

 

نظر شما