شناسهٔ خبر: 36561053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

ملت ایران به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که امنیت کشورشان را به خطر بیندازد

نمایندگی هرمزگان

استاندار هرمزگان بابیان اینکه ملت ایران اسلامی به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که امنیت کشورشان را به خطر بیندازد، اضافه کرد: باید از مردم هرمزگان صمیمانه تقدیر کنم که در این ایام هوشیاری خود را حفظ کردند و اجازه ندادند سبب سوءاستفاده دشمنان شوند.

صاحب‌خبر -

فریدون همتی در حاشیه "راهپیمایی دفاع از اقتدار و امنیت کشور" در بندرعباس، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در این چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی، حضور و تلاش ملت ایران اسلامی و تبعیت از فرمایشات مدبرانه و هدایتگر مقام معظم رهبری سبب شده کشتی انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اقداماتی که برخی اشرار و آشوبگران پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در کشور راه انداختند و اقدام به ضربه زدن به اموال عمومی کردند، خون مردم به جوش آمده و خودش جوش به خیابان‌ها آمده و حمایت خود از انقلاب اسلامی ایران را با قدرت اعلام می‌کنند.

عالی‌ترین مقام دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: ملت ایران اسلامی با این حضور حماسی به دشمنان بیرونی و داخلی اعلام کردند که مردم همواره در صحنه هستند.

وی ادامه داد: مردم اجازه نمی‌دهند که عده قلیلی سرباز پیاده نظم آمریکایی‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی در کشور باشند.

همتی با اشاره به اینکه آشوبگران در این مدت علاوه بر خسارت به اموال عمومی، امنیت و آرامش مردم را برهم زدندآشوبگران در ، تصریح کرد: مردم از این موضوع ناراحت بوده و خودجوش در سراسر استان هرمزگان به خیابان‌ها آمدند و بار دیگر حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

وی بابیان اینکه ملت ایران اسلامی به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهد که امنیت کشورشان را به خطر بیندازد، اضافه کرد: باید از مردم هرمزگان صمیمانه تقدیر کنم که در این ایام هوشیاری خود را حفظ کردند و اجازه ندادند سبب سوءاستفاده دشمنان شوند.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه مردم علی‌رغم نگرانی‌شان از اصلاح قیمت بنزین، این اجازه را به اشرار نداند که اقدام شرور آمیزی کنند، عنوان کرد: دولت نیز به دنبال خدمت به مردم بوده و تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا در آینده هیچ نگرانی برای مردم وجود نداشته و همچنان در مسیر تعالی ایران اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام

نظر شما