شناسهٔ خبر: 36547566 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانداران اولویت‌ را برگزاری باشکوه انتخابات قرار دهند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: برگزاری سالم انتخابات و حضور باشکوه مردم در این همایش سیاسی باید از اولویت‌های مهم فرمانداران شهرستان‌های تابعه این استان در فرصت باقیمانده تا دوم اسفند باشد.

صاحب‌خبر -

حسین خوش اقبال روز چهارشنبه در هشتمین جلسه ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با توجه به نزدیکی ایام انتخابات بهتر است جلسات این ستاد به صورت منظم برگزار و تمامی بخشنامه های وزارت کشور نیز بررسی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های استان از این پس باید الویت‌های کاری خود را در زمینه انتخابات متمرکز کنند، اضافه کرد: همچنین لازم است فرمانداران و بخشداران به عنوان نمایندگان دولت در اجرای این همایش سیاسی به قوانین و مقررات اشرافیت کامل داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان افزود: سلامت و حضور باشکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اولویت کاری ستاد اجرایی این دوره انتخابات است و برای سلامت آن تمامی توان دستگاه های اجرایی بکار گرفته می‌شود.

خوش‌اقبال یادآور شد: مقدمات برگزاری انتخابات در استان فراهم و کلیات زمانبندی برنامه این رویداد سیاسی ابلاغ شده ضمن اینکه از ۱۰ آذر با دستور وزیر کشور ثبت نام از داوطلبان و تشکیل هیات‌های اجرایی شروع می‌شود و این روند تا پایان وقت اداری 16 این ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: سیاست‌های کلی انتخابات تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری، به عنوان سند بالادستی و ملاک عمل ما در این امر مهم و انتخابات پیش رو در دوم اسفند است.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کردستان نیز در این جلسه گفت: هیات‌های بازرسی انتخابات در مرکز استان و سهرستان ها تشکیل شده و اطلاع رسانی لازم انجام و کارگاه‌های اموزشی آن نیز برگزار شده است.

شهرام ملکی افزود: انتظار می رود مردم در کنار حضور پرشور در این انتخابات افرادی کارشناس و آشنا به مسائل و مشکلات استان انتخاب و به مجلس بفرستند.

استان کردستان با پنج حوزه انتخابیه دارای ۶ نمانیده در مجلس شورای اسلامی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

نظر شما