شناسهٔ خبر: 36545222 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اراک؛

ناکامی اغتشاشگران با حضور حماسی مردم در راهپیمایی میثاق با ولایت

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جمع پرشور مردم اراک گفت: حضور خودجوش مردم در راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت، توطئه‌های اغتشاشگران را ناکام گذاشت.

صاحب‌خبر -
به گزارش  خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حضور به موقع و خودجوش مردم این استان در راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار و امنیت، توطئه‌های اغتشاشگران را ناکام گذاشت و عمق ارادت مردم بصیر به نظام اسلامی را بیان کرد.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: مردم موقعیت‌شناس و دشمن‌شناس این استان بار دیگر در این راهپیمایی خودجوش اعلام کردند که پشت سر رهبری حرکت می‌کنند و فتنه‌گران صفشان از مردم جداست.
وی ادامه داد: پیام راهپیمایی میثاق با ولایت این بود که مردم بصیر تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و اجازه سوءاستفاده به دشمنان و ایادی خودفروخته آنان نمی‌دهند.
امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: مردم آگاه و با بصیرت استان مرکزی همواره در بزنگاه‌های حساس با حضور متعهدانه خود درس‌های سنگینی به دشمنان داده‌ و موفق عمل کرده‌اند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: فتنه‌گران از جنس مردمی که برخی اعتراضات را دارند، نیستند بلکه این طیف عوامل آمریکا، اسرائیل، دشمنان اسلام و خائن به ملت، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستندکه به قصد ضربه زدن به کشور در صحنه‌ها حاضر می‌شوند.
وی، حساب فریب خوردگان را از عوامل اغتشاشات اخیر جدا دانست و اظهار داشت: این افراد به‌دلیل برخی نا آگاهی‌ها به دام اغتشاشگران افتاده اند اما باید با عوامل اغتشاش برخورد قاطع شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: افزایش قانونی قیمت بنزین برای اغتشاشگران بهانه بود و این طیف با برنامه ریزی هایی به دنبال ایجاد آشوب و فتنه در کشور بودند که با اشراف اطلاعاتی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و آگاهی مردم توطئه آنان نقش بر آب شد.
مصاحبه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با خبرگزاری صدا و سیما
<div id="video-display-embed-code_4192008"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2576430/4192008?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما