شناسهٔ خبر: 36543640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۷۲ هزار کارت سوخت در باجه معطله پست فارس

۷۲ هزار کارت سوخت به دلیل نداشتن آدرس دقیق برگشت خورده و در باجه "معطله" پست قرار دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فارس مدیرکل پست استان فارس گفت: از این تعداد ۴۰ هزار قطعه کارت مربوط به شیراز و مابقی مربوط به شهرستان‌های استان است.
محسن مفتح افزود: کارت‌های سوخت موجود در باجه‌های معطله پست به کسانی اختصاص دارد که در زمان مورد نظر مراجعه نکرده یا نقص مدرک داشته یا خودروی خود را فروخته‌اند .
وی تصریح کرد: شهروندان پیش از مراجعه به باجه‌های پست با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ و دریافت بارکد، از محل کارت سوخت خود مطلع شوند و سپس برای دریافت آن اقدام کنند.
مدیرکل پست استان فارس گفت: افرادی که بارکد مربوطه را از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پست ایران به نشانی www.post.ir، بخش رهگیری مرسولات، از محل دقیق کارت سوخت خود مطلع شوند.
مفتح اظهارداشت: بدون داشتن بارکد امکان دریافت کارت سوخت برای صاحبان و مالکان خودرو‌ها وجود ندارد.
وی با بیان اینکه برای رفاه حال مردم، باجه‌های پستی معطله، تا زمانی که مشتری مراجعه کند باز است و کارکنان این بخش کارت سوخت را به افراد تحویل خواهند داد، اضافه کرد: دفاتر پست در شهر شیراز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مراجعان از ساعت‌ ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۸ عصر و در شهرستان‌های استان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۶ عصر فعال است.

نظر شما