شناسهٔ خبر: 36542199 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد :

نفرات برتر رقابتهای قایقرانی اسلالوم دختران کشور در یاسوج مشخص شدند/ البرز قهرمان شد

حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از شناخت نفرات برتر رقابتهای قایقرانی اسلالوم دختران کشور در یاسوج خبر داد و گفت :در تیمی این مسابقات تیم البرز به مقام نخست رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از شناخت نفرات برتر رقابتهای قایقرانی اسلالوم دختران کشور در یاسوج خبر داد و گفت :در تیمی این مسابقات تیم البرز به مقام نخست رسید.
آرمان حاتمی ،مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر افزود:رقابتهای قایقرانی اسلالوم قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در بخش دختران زیر رده های سنی زیر 12،14 و 16 سال در یاسوج برگزار شد .
حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد افزود:در این رقابتها 75 قایقران دختر از 16 استان کشور حضور داشتند و با هم رقابت کردند که در پایان این نفرات به مقام های برتر دست یافتند.
در کانو رده سنی زیر 12 سال ،یلدا حمزه پور از اصفهان اول شد ،نگار محمدی زاده از قزوین دوم شد و آیناز چالشپور از هرمزگان سوم شد.
در کایاک رده سنی زیر 12 سال ،پرنیا شعبانی از اصفهان بر سکوی اول ایستاد ،ریحانه عسکری از البرز دوم شد و زینب قربانی از خراسان رضوی سوم شد.
در کایاک زیر 14 سال ،آرشین رضا نژاد از تهران اول شد ،هلیا قریشی از البرز دوم شد و ستایش مرادی از توابع تهران در جایگاه سوم ایستاد .
در کانو زیر 14 سال ،دنیا جوکار از البرز به مقام قهرمانی رسید ،آرشین رضا نژاد از تهران دوم شد و سوم مشترک به مریم ارزانی از هرمزگان و آتینا افشاری از قروین رسید.
در کانو زیر 16 سال ،نگار صادقی از قزوین به مقام اول دست یافت،سارا قاسمی از البرز دوم شد و الناز شفیعی از کهیگلویه وبویراحمد در جایگاه سوم ایستاد.
در کایاک زیر 16 سال ،نازنین فرزانه از البرز اول شد ،نگار قاسمی از اصفهان در جایکاه دوم قرار گرفت و الناز شفیعی از کهگیلویه وبویراحمد سوم شد.
نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم های ملی دختران کشور راه یافتند.
در تیمی این رقابتها ،البرز اول شد ،قزوین دوم شد و اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.
در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور علوی مدیر کل ،معاونین ،رئیس هیات قایقرانی استان ،رهامی رئیس هیات همگانی استان ، مربیان وسرپرستان و قایقران شرکت کننده برگزار شد به نفرات و تیم های برتر لوح و کاپ قهرمانی اهدا شد.
این رقابتها روز چهارشنبه 22 آبانماه در یاسوج برگزار شد.

نظر شما