شناسهٔ خبر: 3654196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار مازندران خبر داد

برنامه‌ریزی برای چارتر باری آستراخان و مازندران

استاندار مازندران گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد چارتر باری در روسیه بین مازندران و آستراخان در دستور کار مسئولان دو استان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در نشست مشترک با فعالان اقتصادی حاضر در سفر مسکو در فرودگاه این شهر از پیگیری برای رفع مشکلات بانکی فعالان اقتصادی در آستاراخان روسیه خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مشکلات بانکی فعالان اقتصادی در حوزه آستراخان روسیه حل و فصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی برای صادرات مرغ به آستراخان روسیه در برنامه کاری قرار دارد، افزود: پیگیری صادرات سبزیجات و میوه‌جات به صورت جدی در برنامه کاری این سفر قرار دارد.

استاندار مازندران در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای تولید سیمان مازندران و کیفیت مطلوب آن و نیز راه‌اندازی خط جدید تولیدی در این استان گفت: برنامه‌ریزی برای صادرات سیمان به صورت جدی از طریق هوایی نیز پیگیری می‌شود.

فلاح در ادامه با اعلام اینکه برای توسعه کشتی‌رانی نیز برنامه مشخص و مدونی نیز تعریف شد، بیان کرد: فعالان اقتصادی مازندران در این زمینه اعلام آمادگی کردند و تلاش داریم در این زمینه تفاهم‌نامه‌های مناسب برای توسعه کشتی‌رانی امضاء شود.

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد چارتر باری در روسیه نیز در دستور کار مسئولان دو استان قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، ربیع فلاح‌جلودار امروز با حضور فعالان اقتصادی مازندران و نیز تعدادی از مدیران دولتی این استان امروز وارد روسیه شد و قرار است به مدت چند روز مسائل و مشکلات مربوط به توسعه تجارت آستراخان روسیه و مازندران را به صورت جدی پیگیری کنند.

انتهای پیام/86004/ر/ظ1004

نظر شما