شناسهٔ خبر: 36541301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

مدافع برزیلی ماشین‌سازان در گفت‌وگوی اختصاصی با آناج؛

لیگ برتر ایران جزو 10 لیگ برتر دنیاست/ می‌خواهم سال‌ها در تبریز بمانم

مدافع برزیلی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز از حضورش در تیم ماشین‌سازی و بازی در لیگ ایران صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، «ادواردو دوس‌سانتوس مانشا» مدافع 24 ساله برزیلی یکی از خارجی‌های این فصل تیم ماشین‌سازی است که اولین تجربه خود به عنوان بازیکن لژیونر را در فوتبال ایران سپری می‌کند.

این مدافع بلندقامت پس از پیوستن به ماشین‌سازی خیلی زود توانست خود را در ترکیب این تیم جا بیاندازد و در حال حاضر جزو بهترین بازیکنان سبزقبایان تبریزی به حساب می‌آید.

وی در طول 10 هفته گذشته از لیگ نوزدهم ضمن اینکه در خط دفاعی تیمش عملکرد درخشانی داشته، 2 گل نیز به ثمر رسانده است که برای یک مدافع آمار خوبی تلقی می‌شود.

توان گلزنی این بازیکن باعث شده است تا رسول خطیبی در صورت لزوم در فاز تهاجمی روی او حساب باز کند، موضوعی که در دیدار با ذوب‌آهن به کار ماشین‌سازان آمده و فرشته نجات این تیم شد.



 

ادواردو دوس‌سانتوس در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص حضورش در تیم ماشین‌سازی اعلام کرد: من قبلا به ایران نیامده بودم و خیلی خوشحالم که الان در این کشور حضور دارم.

این بازیکن جوان افزود: اگر رو راست باشم هیچ شناختی از ایران نداشتم و وقتی که ماشین‌سازی پیشنهاد داد، بسیار فکر کرده و درنهایت این پیشنهاد را پذیرفتم. سطح لیگ ایران خوب است و از این انتخاب راضی هستم.

وی یادآور شد: بعد از دریافت پیشنهاد ماشین‌سازی با چند بازیکن که در لیگ ایران بازی می‌کردند از جمله شیمبا و دخسوس مشورت کردم و آن‌ها چیزهای خوبی از فوتبال و مردم ایران گفتند که به همین خاطر راغب شدم تا به اینجا بیایم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با تأکید بر سطح بالای لیگ برتر ایران تصریح کرد: فوتبال ایران بازیکنان خوبی دارد که سرعتی و قدرتی بوده و بازی کردن در این لیگ خیلی سخت است.

ادواردو دوس‌سانتوس همچنین در اظهارنظری جالب عنوان داشت: به نظرم لیگ برتر فوتبال ایران جزو 10 لیگ برتر دنیاست که این موضوع را از زمان بازی برای ماشین‌سازی درک کردم.

این بازیکن برزیلی درباره زندگی در تبریز نیز گفت: در روزهای اول برایم سخت بود چراکه خانواده من در تبریز نیستند، لیکن از موقعی که به اینجا آمدم دوستان خوبی را پیدا کردم و اکنون خوشحالم.

وی در خاتمه با بیان اینکه تبریز شهر زیبا و امنی است، اذعان کرد: امیدوارم که بتوانم بیشتر در اینجا بمانم چون واقعا دوست دارم.

انتهای پیام/

نظر شما