شناسهٔ خبر: 36535534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تشکل‌های انقلابی باید خط اعتراض مردمی را از اغتشاشگران جدا کنند

مسئول بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: مطالبات مردم در اعتراضات اخیر به حق بود؛ اما تشکل‌های انقلابی باید خط اعتراض مردمی را از خط اغتشاشگران جدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حسین کریمی، مسئول بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه مطالبات مردم در اعتراضات اخیر به حق بوده است، اظهار کرد: با این حال اشتباه آنجا بود که خط اعتراض مردمی از خط اغتشاشگران جدا نشد.

کریمی بیان کرد: عملکرد برخی تشکل‌های انقلابی نیز باعث پررنگ‌تر شدن جو اغتشاش شد. انتظار می‌رفت پس از سخنرانی رهبر انقلاب، این افراد هم خط خود را به سرعت مشخص کنند و اعتراضات مردمی را در راستای بیانات ایشان جهت دهی کنند.

مسئول بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی دانشگاه تهران ادامه داد: هدف از اعتراضات این بود که صدای مردم به گوش مسئولان برسد و این امر کاملا با ضربه زدن با اموال شخصی و عمومی منافات داشت و به همین دلیل ما اقداماتی را که منجر به تخریب اموال عمومی و شخصی مردم شده بود، محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مخالف آسیب به اموال مردم هستیم، تصریح کرد: از قوه قضاییه می‌خواهیم که با کسانی که به اموال مردم یا اموال عمومی آسیب زدند، برخورد جدی کند.

کریمی به نقد عملکرد دولت در افزایش قیمت بنزین پرداخت و گفت: دولت موظف بود که در وهله اول مردم را آگاه کند و متأسفانه عملکرد دولت در این امر، قابل قبول نبود.

وی ادامه داد: افزایش ناگهانی قیمت باعث بروز مشکلاتی برای مردم شد، در حالیکه دولت می‌توانست به مرور قیمت را افزایش دهد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه اکنون قوه قضاییه و وزارت کشور نیز با درباره شرایط اکنون کشور پاسخگو باشند، تصریح کرد: اگر از آزادی‌های عمومی حمایت لازم را انجام می‌دادند، با هر اتفاقی جو کشور متشنج نمی‌شد.

نظر شما