شناسهٔ خبر: 36528475 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان قم،

اردوی مستعدین ورزش زورخانه‌ای در قم برپا شد

با حمایت مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اردوی بسترسازی و استعدادیابی تیم ملی ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نوجوانان و نونهالان در قم آغاز شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قم، اردوی بسترسازی و استعدادیابی تیم ملی ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نوجوانان و نونهالان کشور از روز دوشنبه 27 آبان ماه در قم آغاز شد.
این اردو که به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت از 27 آبان ماه تا یکم آذرماه با حضور 29 قهرمان رده سنی نونهالان در استان قم پیگیری خواهد شد، اردونشنین امروز میزبان مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بودند که در محل برگزاری این اردو حاضر شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با حضور در محل برگزاری این اردو از نزدیک از کیفیت برگزاری اردو بازدید به عمل آورد و با رئیس این فدارسیون ورزشی به گفت و گو پرداخت.
تست آمادگی جسمانی در پایگاه قهرمانی، کارگاه تخصصی اخلاق در ورزش زورخانه ای، کارگاه تخصصی قوانین و مقررات، کارگاه تخصصی رشته سنگ، تمرین تیمی زورخانه ای، کارگاه تخصصی کشتی پهلوانی، کارگاه تخصصی میل بازی، کارگاه تخصصی چرخ تیز و کارگاه تخصصی چرخ چمنی از مواردی است که در این اردوها صورت خواهد پذیرفت.

نظر شما