شناسهٔ خبر: 36525102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۴۴ طرح محرومیت‌زدایی در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

کرمان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان از بهره‌برداری ۲۴۴ طرح عمرانی و سازندگی محرومیت‌زدایی طی هفته بسیج در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیاوش مسلمی روز سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: پروژه های قابل افتتاح محرویت زدایی کرمان بیشتر شامل مسکن کمیته امداد و بهزیستی، کارگاه های اشتغالزایی، مدرسه، خانه عالم و غیره است که در این استان اجرا شده است.

وی بیان کرد: هفته بسیج از ۳۰ آبان تا ۶ آذر با اجرای برنامه های مختلفی در استان کرمان برگزار می شود و شعار محوری امسال این هفته ۴۰ سال خدمت، جهاد و شهادت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: برگزاری سه نمایشگاه اقتصادمقاومتی در شهرهای کرمان، جیرفت و رفسنجان، توزیع ۳۰۰ بسته لوازم ورزشی در مدارس کم برخوردار و اعزام تیم های پزشکی، برگزاری یادواره شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و غیره از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هفته بسیج در این استان محسوب می شود.

وی با اشاره به امدادرسانی نیروهای سپاه و بسیج در سیل خوزستان اظهار داشت: سپاه ثارالله از فروردین ماه سال جاری تاکنون در حمیدیه ۲۱۰ واحد مسکونی را مرمت و بازسازی کرده که  ۲۸ خانه تا پایان آذر تحویل داده می شود و در حال حاضر ‌۷۸ نفر از بسیجیان استان در این منطقه حضور دارند.

سرهنگ مسلمی تاکید کرد: هفته بسیج فرصتی برای زنده نگه داشتن ارزش های والایی است که تحت عنوان فرهنگ بسیجی، غیرت، استقلال، شجاعت خوانده می شود و روح بسیجی در آحاد ملت وجود دارد.

وی گفت: امروز هر جا مشکلی برای انقلاب در بحران های طبیعی و غیرطبیعی پیش آمد سپاه با داشتن قدرت بسیج آماده حضور است و آنچه موجب شده سپاه در همه عرصه ها حضور پیدا کند، نیروی بسیج است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: یکی از ویژگی های مهم بسیج دلسوزی برای انقلاب اسلامی است و روحیه جهادی بسیجیان موجب شده در عرصه های مختلف از جان مایه بگذارند.

وی با اشاره به اینکه بسیج در خارج از کشور دشمنان زیادی دارد افزود: بسیچ برای داخل کشور امیدبخش است و برای دشمنان خارجی مایه ناامیدی و رنجش محسوب می شود.

سرهنگ مسلمی تاکید کرد: یکی از رسالت های بسیج پرداختن به هفت محور بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به عنوان مقدمه برای زمینه سازی ظهور است.

نظر شما