شناسهٔ خبر: 36524365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

طرح احداث پارک طبیعت و حیات وحش سمنان بررسی شد

طرح احداث پارک طبیعت و حیات وحش سمنان با حضور مسؤولان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حشمت‌الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه بررسی طرح احداث پارک طبیعت و حیات وحش سمنان که سالن جلسات کوثر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ایده راه‌اندازی سافاری پارک، پارک طبیعت و حیات وحش یکی از طرح‌های خلاقانه و بسیار مطلوب است که باید تمام ابعاد مختلف این طرح بررسی و کارشناسی شود.

وی اضافه کرد: در راه‌اندازی این مجموعه می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی و همچنین سرمایه‌گذاران برای تسریع در امور استفاده کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: راه‌اندازی مجموعه خدماتی ازجمله استراحتگاه، رستوران، فضای سبز و ... جنب این پارک، می‌تواند در موفقیت بیشتر طرح بسیار تأثیرگذار باشد.

عسگری بیان کرد: احداث این مجموعه نیاز به یک طرح جامع و کارشناسی‌شده دارد و محدوده پیشنهادی ایجاد این پارک باید از همه لحاظ، برای استقرار و ماندگاری گونه‌های حیات وحش مناسب باشد.

وی ادامه داد: معارضات و موانع اجرایی احتمالی موجود در خصوص محدوده پیشنهادی اجرای این طرح، در جلسات کارشناسی به‌صورت کامل بررسی و برطرف شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش و پیش‌قدم شدن محیط زیست استان به دلیل ارائه این ایده و طرح مطلوب، جای قدردانی دارد، عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی متولی نیز با دید مثبت همراه باشند و اقدامات و مساعدت‌های لازم را در دستور کار قرار دهند.

عسگری خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات لازم و نهایی شدن مقدمات طرح و نقشه، طی فراخوانی از متقاضیان و سرمایه‌گذاران برای اجرای این طرح استفاده و بهترین و جامع‌ترین طرح با کارشناسی کامل انتخاب شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما