شناسهٔ خبر: 36519384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

بسیج سطح و طبقه خاصی ندارد/توفیق بشر در نظام سیاسی دنیا ناشی از فرهنگ بسیج است

مثنوی گفت: امروز دنیا متصل به فرهنگ بسیج بوده و اگر در بخشی از نظام های سیاسی دنیا بشر توفیقاتی پیدا می کند، متاثر از فرهنگ بسیج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «داریوش مثنوی» امروز (۲۷ آبان) در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج میراث امام (ره) و مظهر آگاهی و حضور ملی بوده که به امروز یک درخت پر ثمر تبدیل شده است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر امروز ملت ایران نماد انسانیت بوده و زیر بار ظلم نمی رود نشان از روحیه بسیجی است، اظهار داشت: بسیج لازمه ایجاد حکومت بزرگ اسلامی است.

 

وی بسیج را لازمه حکومت جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: ما ۴۰ سال از عمر انقلاب را پشت سر گذاشتیم و در چله دوم انقلاب سالروز تشکیل بسیج را به واسطه وجود نظام اسلامی جشن می گیریم.

 

مثنوی وجود بسیج را وحدت آفرین دانست و یادآور شد: مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» بیش از چهل بار از جوانان یاد کردند که باید وارد میدان شوند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بسیج منحصر به ایران نبوده و عرصه حضور بسیج یک عرصه بین المللی است، اضافه کرد: امروز دنیا متصل به فرهنگ بسیج بوده و اگر در بخشی از نظام های سیاسی دنیا بشر توفیقاتی پیدا می کند، متاثر از فرهنگ بسیج است.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بسیج خار چشم و استخوانی در گلوی همه دشمنان اسلام است، ابراز داشت: چیزی که بسیج را زنده نگه داشته و به این جایگاه رسانده، تاسی از فرهنگ معنویت است.

 

مثنوی با بیان اینکه ۹۲ هزار شهید متعلق به بسیج در کشور داریم، گفت: حضور استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از نظر حضور بسیج در عرصه های مختلف در هشت سال دفاع مقدس پررنگ تر بود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در حوزه شهدا رتبه نخست را به جهت تعداد شهدای بسیجی داریم، یعنی یک هزار و ۳۶ شهید استان ما از جامعه بسیجی بوده است.

نظر شما