شناسهٔ خبر: 36518510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس عنوان کرد

نمایشگاه کتاب فارس، برپا نمی شود/ تلاش برای برپایی در زمانی دیگر

امیدبخش با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب استان فارس به دلیل شرایط جوی لغو شد، گفت: با توجه به شرایط جوی استان فارس، برگزاری نمایشگاه کتاب امکان پذیر نیست و این نمایشگاه که کمتر از یک هفته به برپایی آن مانده است، برپا نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی امیدبخش»، با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه کتاب استان فارس به دلیل شرایط جوی لغو شد، گفت: هجدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود زیر ساخت های لازم در زمانی دیگر برپا خواهد شد و اخبار بعدی آن در رسانه ها متعاقبا اعلام می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در خصوص برپایی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که قرار بود از سوم تا هشتم آذرماه در شیراز برگزار شود، افزود: به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود زیر ساخت های لازم این برنامه فعلا برپا نمی شود.

وی افزود: تمهیدات لازم برای کیفیت بخشی نمایشگاه و برگزاری این رویداد فرهنگی در دست بررسی است که به منظور رونق بخشیدن به مقوله کتاب و کتابخوانی در فعالیت های آتی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همراهی اهالی فرهنگ، ادب و هنر و مسئولان کشوری و استانی در مقطعی دیگر و با کمیت و کیفیت قابل قبولی انجام پذیرد.

امیدبخش تاکید کرد: امیداست برای برگزاری نمایشگاه کتاب استان فارس، با توجه به گستردگی ظرفیت های فرهنگی و هنری و داشته های شیراز و شهرهای استان فارس، بتوانیم در این خصوص برنامه ریزی لازم را برای به سر انجام رسیدن آن و استفاده دوست داران کتاب، ادیبان، فرهنگیان، اساتید و ناشران و اقشار مختلف مردم، محقق کنیم.

نظر شما