شناسهٔ خبر: 36516275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان فارس :

برخورد قاطع با تخریب کنندگان اموال عمومی در دستور کار قضایی است 

شیراز - ایرنا- ​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به سوء استفاده برخی افراد مغرض از احساسات مردم به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: امنیت عمومی جامعه خط قرمز دستگاه های امنیتی و قضایی است ، برخورد قاطع با تخریب کنندگان اموال عمومی در دستور کار قضایی است و بی تردید مجازات‌های شدید و قاطع در انتظار اشرار و اغتشاشگران می باشد.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام  سید کاظم موسوی روز دوشنبه از شناسایی برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در روزهای اخیر خبر داد و بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی مخلان نظم و امنیت شناسایی شده اند و کلیه افراد بازداشت خواهند شد.

 حجت الاسلام  موسوی ضمن تشکر از مردم که صف خود را از مخلان نظم و امنیت و اشرار جدا کرده اند گفت: مردم از بر هم خوردن نظم و  مختل شدن روند عادی زندگی شان شکایت دارند و این گلایه مردم فهیم استان و تکلیف قانونی ما را بر آن می دارد تا در راستای حفظ امنیت و آسایش عمومی مردم برخورد قانونی و قاطعانه ای را با اشرار در دستور کار قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری استان فارس  در ادامه از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرائم مخلان نظم و امنیت در استان فارس خبر داد و خاطر نشان ساخت : رسیدگی به اقدامات غیر قانونی این افراد به صورت خارج از نوبت خواهد بود و مجازات های سنگین در انتظار مخلان نظم و امنیت مردم است .

 حجت الاسلام  موسوی ضمن تقدیر از هوشیاری سربازان و  پاسداران گمنام امام زمان (عج)  در دستگیری برخی لیدرهای سرسپرده معاندین در اغتشاشات اخیر از اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفاظت از امنیت عمومی مردم تقدیر کرد.

اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت.در برخی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در برخی شهرها با ایجاد ترافیک همراه شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه تاکنون در اظهارنظرهایی جداگانه تاکید کرده اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه هایی که درباره معیشت مردم وجود دارد موظف است تا تمام پولی که از این مسیر به دست می آید در قالب یارانه ای جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند و مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت ، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

دولت تاکید کرده است که به سرعت سازو کار پرداخت یارانه اصلاح قیمت بنزین اعلام می شود و ۶۰ میلیون ایرانی از آن بهره مند خواهند شد.

نظر شما