شناسهٔ خبر: 36512607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در زاهدان برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال از دوم تا چهارم آذر سالجاری در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این رویداد تخصصی با رویکرد تولید محتواهای دیجیتال در محورهای ساخت انیمیشن، بازی ویژه پلتفرم اندروید و همچنین نرم افزار ویژه پلتفرم اندروید در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار می‌شود.

سردار محمد ناظری افزود: تمامی علاقه‌مندان حضور در این رویداد باید تمامی تجهیزات الکترونیک و لوازم جانبی را با خود همراه داشته باشند تا در این رزمایش ۴۸ ساعته فرهنگی و علمی به تولید محصولات رقابتی خود بپردازند.

وی ادامه داد: تیم‌های برتر این رویداد علاوه بر دریافت جوایز ارزنده و نفیس در مرحله نهایی رویداد ملی تولید محتوای بسیج که در اواسط زمستان سالجاری برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مانور حرکت هماهنگ در فضای مجازی، تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی، ارائه توانمندی‌های تخصصی بسیج در فضای سایبر و شناسایی استعدادهای برتر در حوزه فضای مجازی را از جمله اهداف برگزاری این رویداد مهم عنوان کرد.

نظر شما