شناسهٔ خبر: 36511353 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دانش آموزان باید کتاب را دوست خوب خود بدانند

صبوری از دانش‌آموز هنرمند اهل ساری خطاب به همسالانش گفت: کتاب را دوست خوب خود بدانید وزندگی درست را از یار مهربان بیاموزید.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان-مازندران؛ «نگین صبوری» که مشغول عکاسی از غرفه‌های نمایشگاه کتاب و نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان مازندران در کیلومتر 18 جاده فرح‌آباد ساری بوده است وقتی به غرفه خبرگزاری شبستان رسید خود را خردسال‌ترین عکاس این رویداد فرهنگی رسانه‌ای استان معرفی کرد و گویی می‌خواست خود را در صف اصحاب رسانه جا دهد غافل از این‌که حتی قدری اندک از چالش‌های این شغل پرمخاطره باخبر باشد. نگین در دنیای کودکی خود همه رسانه‌ای‌ها را از قاب دوربینش خوب و فعال و اثرگذار فرض می‌کند و کجا می‌داند که دیگر رسانه‌ای‌ها کمتر محتوا تولید می‌کنند و ... امیدوارم این نونهال هنرمند اگر روزی پا در عرصه خبر و مستندسازی تصویری گذاشت لااقل نسل جدیدی از رسانه‌ای‌های خلاق، صاحب اندیشه و قلم را تصویر کند.

 

با این هنرمند خردسال که سر صحبت را باز کردم برادرش که عکاس است و در دانشگاه رشته گرافیک می‌خواند را الگوی خود معرفی می‌کند.

 

«نگین صبوری» که در پایه چهارم ابتدایی مشغول به تحصیل است و به گفته خودش اوضاع احوال تحصیلی‌اش در سطح خوب و خیلی خوب است، می‌گوید: خانواده هنری دارد و خود علاقه زیادی دارد که کار برادرش را ادامه دهد.

 

این عکاس خردسال همچنین به علاقه‌مندی‌اش به کتاب اشاره کرد و افزود: بیشتر از خواندن کتاب به کتابداری و کتاب‌فروشی علاقه دارد.

 

این دانش‌آموز ساروی خطاب به همسالانش بیان کرد: کتاب و دوست خوب خود بدانید وزندگی درست را از یار مهربان بیاموزید.

 

وی به کودکانی که سواد خواندن و نوشتن ندارند هم توصیه کرد به بازدید از نمایشگاه کتاب مازندران بیایند و کتاب‌های مفید و مناسب باسن خود خریداری کنند.

 

به گزارش شبستان، چهاردهمین نمایشگاه کتاب مازندران و نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها از 26 آبان ماه تا اول آذرماه از ساعت 14 -20 در کیلومتر 18 جاده فرح‌آباد ساری برپاست.

 

نظر شما