شناسهٔ خبر: 36508499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فینال زودهنگام بسکتبال ایران در قم

حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور به عنوان فینال زودهنگام این بازی‌ها بین دو مدعی کسب عنوان قهرمانی امروز در قم برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پرونده هفته پنجم از نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های ایران امروز باز می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه حساس در شهرهای مختلف برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند، در حالی که یکی از حساس‌ترین بازی‌ها در قم به انجام می‌رسد.

طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در این مسابقه از ساعت 16 تیم بسکتبال شیمیدُر قم میزبان تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی پتروشیمی بندر امام خواهد بود، مسابقه‌ای که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور طرفداران تیم شیمیدُر برگزار می‌شود.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدُر قم دو بازی خانگی قبل خود را برابر تیم‌های شورا و شهرداری قزوین و مس کرمان انجام داده و در هر دو مسابقه پیروز شده‌اند، ضمن اینکه از دو بازی خارج از خانه این فصل یک باخت با اختلاف یک گل مقابل مهرام کسب کرده‌اند و در آذرشهر موفق به شکست تیم توفارقان شده‌اند.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با 336 گل زده، 199 گل خورده و هشت امتیاز در جایگاه نخست است، شهرداری گرگان با 314 گل زده، 228 گل خورده و هشت امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و تیم مهرام تهران با 322 گل زده، 265 گل خورده و هشت امتیاز سوم است.

در این رتبه‌بندی تیم پالایش نفت آبادان با 313 گل زده، 264 گل خورده و هشت امتیاز در جایگاه چهارم جدول ایستاده و شیمیدُر قم با هفت امتیاز پنجم است، در حالی که نماینده قم تا پایان هفته چهارم 355 گل زده، 298 گل خورده، تفاضل گل مثبت 57 و هفت امتیاز دارد و سومین بازی خانگی را امروز مقابل پتروشیمی بندر امام انجام می‌دهد.

همچنین تیم‌های اکسون تهران، توفارقان آذرشهر و آویژه صنعت مشهد هر کدام با 6 امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم جای دارند، سه تیم پنج امتیازی ذوب‌آهن اصفهان، مس کرمان و نیروی زمینی تهران در رتبه‌های نهم تا یازدهم هستند و تیم‌های شهرداری بندرعباس، شورا و شهرداری قزوین و رعد پدافند هوایی شهرکرد با چهار باخت و چهار امتیاز سه تیم انتهای جدول به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 78002

نظر شما