شناسهٔ خبر: 36503266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

خانپور خبر داد:

29 واحد تولیدی راکد در قزوین احیا و دوباره فعال شدند

۲۹ واحد تولیدی تعطیل و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین سال‌جاری احیا و دوباره فعال شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اعلام این خبر اظهار داشت: با حمایت‌های دولت و با تزریق منابع مالی از طریق تسهیلات بانکی و همچنین هماهنگی‌های بین دستگاهی، این واحدها که از سال‌های گذشته به‌دلایل مختلف اقتصادی از جمله نبود مواد اولیه و نقدینگی، نداشتن بازار فروش، اختلافات مدیریتی و... تعطیل و راکد بودند.

حمیدرضا خانپور افزود: با احیا و راه‌اندازی دوباره این واحدها ۶۴۷ نفر مشغول به کار شدند.

این مسئول گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف با فعالان بخش خصوصی، بانک‌ها، تامین اجتماعی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و دستگاه قضا در پی بازگشایی و فعالیت دوباره واحدهای تعطیل تولیدی هستیم.

وی اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی خرمدشت و آراسنج با ۶ واحد تولیدی بیشترین سهم را در کارخانجات احیا شده به خود اختصاص داده‌اند و شهرک صنعتی لیا و ناحیه صنعتی دانسفهان نیز هرکدام پنج مورد در ردیف بعدی قرار دارند.

این مسئول گفت: امسال همچنین سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، ۲ واحد در ناحیه صنعتی آوج و یک واحد در شهرک صنعتی آبیک (کاسپین۲) و یک واحد در شهرک صنعتی حیدریه فعال و احیا شدند.

۹۱۸ واحد تولیدی با ۲۷ اشتغال در با سرمایه‌گذاری ۲۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین فعال هستند.

نظر شما