شناسهٔ خبر: 36501629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس استان بوشهر به علت بارندگی گرفته نشده است

با توجه به ورود سامانه بارشی به استان بوشهر و هشدارهای هواشناسی در خصوص احتمال طغیان رودخانه‌ها و سیل در این استان هنوز تصمیمی برای تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بر اساس هشدار سازمان هواشناسی و با توجه به ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور، احتمال وقوع سیل طی دو روز آینده در استان بوشهر دور از انتظار نیست و این سامانه بارشی از امروز فعالیت خود را در آسمان استان بوشهر آغاز کرده است.

امروز به علت بارش شدید باران در مناطق شمالی استان بوشهر، مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های گناوه و دیلم و منطقه بندر ریگ تعطیل شد و همچنین مدارس گناوه علاوه بر نوبت صبح در نوبت عصر نیز تعطیل شد.

با توجه به فعال بودن این سامانه بارشی هنوز اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در خصوص تعطیلی مدارس برای فردا دوشنبه ۲۷ آبان‌ماه اطلاعیه‌ای صادر نکرده است و مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر نیز تصمیم در خصوص تعطیلی مدارس در شهرستان‌ها را به عهده فرمانداران اعلام کرده است.

تاکنون خبری مبنی بر تعطیلی مدرسه‌ای به علت بارندگی برای فردا منتشر نشده است و اخبار رسمی و تکمیلی در خصوص تعطیلی مدارس در شهرستان‌های استان بوشهر در این رسانه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/خ

نظر شما