شناسهٔ خبر: 36495845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

گروه‌های جهادی گنجینه و سرمایه ملی هستند

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: گروه‌های جهادی گنجینه و سرمایه ملی هستند که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت‌الاسلام «سیدرضا تقوی» در جمع تشکل‌های جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: در حال حاضر در سطح کشور ۱۲ تا ۱۵ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه‌ها بدون هیچ حقوقی، خالصانه در مناطق محروم کشور به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی حضور جوانان در گروه‌های جهادی را یک گنجینه بزرگ برای کشور برشمرد و عنوان کرد: در این گروه‌ها از همه اقشار مردم ازجمله جوانان تحصیل کرده و نخبه حضور دارند که تنها هدف‌شان کمک به مردم است.

تقوی خاطرنشان کرد:  پایه اصلی  موفقیت و پیروزی های کشور روحیه انقلابی وجهادی جهادگرانی است که بی منت در کشور فعالیت می‌کنند؛ جهادگران با وجود مشکلات  موجود کارهای بزرگی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی نباید منزوی شوند، گفت: جهادگران هسته‌های اصلی  و مرکزی  در استان‌ها هستند که با هم افزایی می‌توانند مشکلات کشور را حل و محرومیت را ریشه کن کنند.

تقوی در ادامه  سخنان خود تصریح کرد: گروه‌های جهادی گنجینه و سرمایه ملی هستند  که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد؛ اکثر نیروهای جهادی کشور از نخبه‌ها هستند و به جرات می‌توان گفت تعداد نیرهای فعلی جهادگر بیشتر از اوایل انقلاب است.

نظر شما