شناسهٔ خبر: 36471765 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

واکنش توئیتری ترامپ به مجرم شناخته شدن راجر استون

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از رویترز, پس از محرز شدن اتهام دروغگویی راجر استون مشاور پیشین ترامپ ، وی در پیام های توئیتری به این موضوع واکنش نشان داد.

ترامپ در پیام‌هایی توئیتری نوشت:آن‌ها حالا راجر استون را به خاطر دروغگویی محاکمه می‌کنند و می‌خواهند او را برای سالیان طولانی زندانی کنند. چرا آن‌ها کاری درباره هیلاری کلینتون، کومی، استزوک، پیج، مک کیب، استنان، کلاپر، آدام شیف دمدمی مزاج، نلی، استیل و دیگران انجام نمی‌دهند؟ چرا آن‌ها کاری درباره مولر انجام نمی‌دهند؟ آیا آن‌ها دروغ نگفته اند؟
او در پیامی دیگر نوشت:تاریخ کشور ما تاکنون شاهد این برخورد دوجانبه و ریاکاری نبوده است.
گفتنی است:راجر استون دوست و مشاور ترامپ به علت دروغگویی به کنگره و اتهامات دیگر مجرم شناخته شد. استون (Roger Stone) یکی از دوستان قدیمی و قابل اعتماد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به علت دروغگویی به کنگره، رشوه به شاهدان و پنهان کاری روابطش با وبسایت ویکیلیکس در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ گناهکار شناخته شد.
استون به خاطر هفت اتهام که ضد وی ایراد شد در دادگاهی در شهر واشنگتن محاکمه شد. از جمله این اتهامات بیان سخنان دروغ، سنگ اندازی در مسیر قانون و رشوه دادن به شاهدان بود.
این اتهامات را رابرت مولر بازپرس ویژه بررسی پرونده دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا ضد راجر استون ۶۷ ساله وارد کرده بود. مولر اعلام کرد که استون کنگره را گمراه کرده است. او اعلام کرد که استون درباره تماس‌های خود با وبسایت ویکیلیکس در زمان برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ دروغ گفته است. مولر همچنین راندی کردیکو (Randy Credico) مشاور راجر استون را به حمایت از دروغگویی‌های وی متهم کرده است.

 

نظر شما