شناسهٔ خبر: 36470529 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

عکس لورفته از علیرضا حقیقی و یکی از هوادارنش در آغوش یکدیگر + تصاویر

تعدادی از بازیکنن ملی پوش فوتبال در حاشیه رقابت های جام ملت های آسیا 2015 استرالیا با انتشار تصاویر منشوری خود جنجال زیادی را به راه انداخته و حاشیه ساز شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار رصدورزشی و به نقل از نمناک: تیم ملی فوتبال ایران که در اولین دیدار خود به مصاف بحرین رفت توانست با پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم موفق شود.اما در کنار این خوشحالی برخی از بازیکنان ملی پوش نمی توانند تیم ملی را از حاشیه به دور کنند.
 
انتشار تصاویر منشوری تعدادی از ملی پوشان جوگیر بعد از اتمام این بازی در شبکه های اجتماعی، نشان داد که ظاهرا بعضی ها هنوز به آن اندازه از بلوغ فکری و حرفه ای‎گری نرسیده اند که تیم ملی را از حاشیه ها دور نگه دارند.
امیدواریم مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال توانایی کنترل تیم و تطبیق رفتارهای بازیکنان سطح ملی با شئونات مذهبی اخلاقی را داشته باشند.
 
 

Animal-Wallpapers-2-1280x720

 

سلفی-های-منشوری-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال (1)

 

سلفی-های-منشوری-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال (2)

 

سلفی-های-منشوری-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال

 

بیوگرافی علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی متولد 12 اردیبهشت 1367 در تهران، فوتبالیست است دیپلمه ریاضی فیزیک است و مدتی دانشجوی رشته شیمی دانشگاه آزاد تهران شمال بود، یک خواهر بزرگ تر از خود دارد، از طرف پدر اصالتا اهل زنجان هستند

 

رابطه های جنجالی بازیگران زن سینما و فوتبالیست های مشهور +عکس

 

از پدرام تا علیرضا

پیش از بدنیا آمدن علیرضا، نام پدرام را برای او درنظر گرفته بودند اما مادرش خواب آقا علی ابن موسی‌ الرضا را می‌ بیند و بهمین خاطر نام پدرام جایش رابه اصرار مادر به علیرضا می‌ دهد

 

رابطه های جنجالی بازیگران زن سینما و فوتبالیست های مشهور +عکس

 

علاقه و تیم های پایه

از کودکی عشق فوتبال و دروازه بانی داشتم برای همین بیشتر اوقاتم به فوتبال می گذشت تا این که تصمیم گرفتم به طور رسمی و حرفه ای وارد دنیای فوتبال شوم.برای همین کارم را از تیم های پایه شروع کردم یک رو هم ماجراهای فوتبالیستی با یک خانم بازیگر که فوتبالیست صدای عشقش رابا اسپیکر گوشی برای دوستان در رختکن تیم‌شان پخش می‌کرده و می‌خندیده و حالا گفته‌اند که خانم بازیگر گفته به هر قیمتی از او انتقام خواهد گرفت.

 

نظر شما