شناسهٔ خبر: 36468917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بابلی‌ها در ریل خوشبختی / فرار رایکا از انتهای جدول با برد برابر قشقایی

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با برتری رایکا بابل همراه بود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در یکی از مهمترین دیدارها تیم متحول شده رایکا بابل موفق شد در خانه به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

بابلی‌ها که حسابی این روزها پوست اندازی کردند و کادر فنی و مدیریتی خودشان را تغییر کرده می دیدند، موفق شدند شادی و خوشحالی را به هواداران بابلی هدیه دهند.

رایکا در خانه و در استادیوم شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم فوتبال قشقایی شیراز بود . در این دیدار جذاب و تماشایی که زیر بارش شدید باران برگزار شد در نهایت با برتری سر بر دو بابلی ها همراه بود تا رایکا با این برد و با انگیزه ای بالا خودش را از انتهای جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور نجات دهد.

امیرحسین یحیی زاده، مهرداد حیدری (p) و اکبر آفاقی سه گلزن شاگردان هادی شکوری در این دیدار بودند و رضا فیروز زاده گلزن تیم شیرازی بود.

با این پیروزی، رایکا بعد از تغییر در کادر فنی و مدیریتی خودش، از سه بازی اخیر، صاحب ۷ امتیاز شد و با ۱۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول جای گرفت و تیم فوتبال قشقایی شیراز هم پس از کسب دو پیروزی با ارزش این بار شکست خورد تا با ۱۲ امتیاز، یک پله بالاتر از نماینده بابل و در رده ۱۲ جدول قرار بگیرد.

به گزارش فارس، رایکا بابل با حضور هادی شکوری بعنوان سرمربی و همچنین اکبر پرهیزکار بعنوان مدیرعامل شوک خوبی گرفته است و حالا با فرار از انتهای جدول به نیمه های جدول رده بندی چشم دوخته است. دو دیدار سخت خارج از خانه در انتظار رایکا بابل است و این تیم برای رسیدن به میانه‌های جدول نیازمند امتیاز گرفتن از این دیدارها است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

نظر شما