شناسهٔ خبر: 36468530 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

موسوی‌نسب: از ابتدا به چیزی جز قهرمانی جهان فکر نمی‌کردیم/ هند هم توان مقابله با کبدی ایران را ندارد

تسنیم

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران گفت: از ابتدا به چیزی جز قهرمانی جهان فکر نمی‌کردیم و خوشحالیم مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، جواد موسوی‌نسب  درباره قهرمانی تیم ملی کبدی جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم مزد 10 ماه برگزاری اردو و تمرینات منظمی را که داشتیم بگیریم و عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کنیم.

وی تصریح کرد: تمامی بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند تا بتوانیم با کسب عنوان قهرمانی جهان دل مردم‌ را شاد کنیم. از ابتدا به چیزی جز قهرمانی جهان فکر نمی‌کردیم و خوشحالیم مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

سرمربی تیم ملی کبدی جوانان ایران گفت: ایران میزبان این رقابت‌ها بود و دوست نداشتیم جام قهرمانی به کشور دیگری برسد. کنیا حریف راحتی برای ما در فینال نبود و توانسته بود با با شکست پاکستان پدیده مسابقات باشد اما با آنالیز دقیق آن‌ها توانستیم به برتری قاطع برسیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم جوانان می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار قوی برای تیم ملی بزرگسالان باشد و باید با حفظ این نفرات و توجه به آن‌ها در راه پشتوانه سازی برای تیم ملی اقدام کنیم. اینکه ما با اختلاف تیم‌های مختلف را از پیش رو برداریم نشان دهنده جایگاه کبدی ایران در جهان است. هند هم توان مقابله با کبدی ایران را ندارد و اگر هم آنها به ایران آمده بودند باز هم جام قهرمانی به ایران می‌رسید.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما