شناسهٔ خبر: 36468202 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

جورجینیو: احساس می کنم مسئولیت های جدیدی دارم؛ دیدن احساسات و واکنش های هواداران خوشحالم می کند

علی آقااحمدی

جورجینیو توانسته به سطحی که از او انتظار می رفت برسد و اکنون در لندن خوشحال به نظر می رسد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - هافبک ایتالیایی و ملی پوش چلسی در فصل اول خود در استمفورد بریج نتوانست قلب طرفداران چلسی را تسخیر کند، اما اکنون او توانسته است کاری کند تا هواداران مجذوب او شوند.

جورجینیو در مصاحبه با مجله رسمی باشگاه چلسی می گوید که از پاسخ دادن به انتقادات منتقدین خود لذت می برد، جورجینیو که در سال 2018 همراه مائوریتزیو ساری از ناپولی به لندن آمد نتوانست در دوران حضور ساری در لندن به بالاترین سطح بازی خود برسد. با تغییر سرمربی، او اکنون یکی از کلیدی ترین مهره های تیم لمپارد به شمار می‌آید و می تواند ادعا کند که نقش قلب تپنده تیم لندنی را بر عهده دارد.

من کاملا متوجه تغییر اوضاع شده ام و از این بابت خیلی خوشحالم، خوشحالم که هواداران مرا در سطحی متفاوت و بهتر می بینند و بازیکن کاملی که به آن تبدیل شده ام را در زمین تماشا می کنند، خب در واقع این حس بسیار خوبی است که در چنین سطحی باشید و لحظات بزرگی برای من در دوران بازیگری ام به شمار می رود. اینکه برای بازی کردن به من اعتماد می شود پاداش بسیار بزرگی است، و چیزی نمی تواند من را بیش تر از این لحظات خوشحال کند، این فوق‌العاده است که هواداران به کسی که هستم نگاه می کنند و همچنین من هم از این که می توانم به واکنش آن ها و احساسات شان نگاه کنم خوشحالم. 

علی رغم این که جورجینیو تنها یک فصل تجربه بازی در لیگ برتر را دارد لمپارد به او اطمینان کرده و عملا رهبری خط هافبک چلسی به او سپرده شده است:

من واقعا از این وضع لذت می برم، و حس می کنم مسئولیت های جدیدی دارم، و اینکه مسئول کمک و یاری به هم تیمی هایم هستم برای من وظیفه جدیدی به حساب می آید اما در شخصیت من تغییری به وجود نخواهد آورد. این چیزی است که شاید مردم متوجه آن نشوند زیرا من هر جا که بوده ام علاقه داشته ام که به هم تیمی هایم کمک کنم و این که الان تبدیل به وظیفه من شده برایم اتفاق عجیبی نیست.

نظر شما