شناسهٔ خبر: 36465704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قوه قضاییه با مفسدان فرهنگی نیز مقابله کند

امام جمعه پیشوا گفت: قوه قضاییه با مفسدان فرهنگی نیز مقابله کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله باقری امام جمعه پیشوا در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته در مصلی حرم امامزاده جعفر(ع) با اشاره به میلاد پیامبر اکرم(ص)  اظهار کرد: مجمع تمام کمالات انبیا نبوت پیامبر اکرم(ص) است، اگر همه ائمه را در یک انسان جمع کنیم پیامبر می‌شود او یک انسان کامل است این که انبیا گذشته و پیامبر حرکت خود را از کجا شروع کردند که ما هم در زندگی یاد بگیریم اگر آن نقطه و آغاز حرکت را پیدا کنیم در تمام مراحل پیروز خواهیم شد.

وی افزود: شعار خود را انبیا از اول تا آخر توحید معرفی کردند خداست که مارا به خودش دعوت می کند فقط خدا این اجازه را دارد انبیا نیز مردم را به خدا و وحدت و یگانگی دعوت کردند،اگر در زندگی مشکلی داریم چون که از توحید استفاده نمی کنیم در حکومت اسلامی این گونه نیست که کسی نتواند حرفش را بزند اگر نتواند فردی حرف خود را در اداره و دادگاه بزند آن جامعه و حکومت اسلامی نیست اگر کسی نتوانست مثلا در فرمانداری حرف خود را بزند این جامعه اسلامی نیست.

 باقری با اشاره روز ولادت امام جعفر صادق(ع) بیان کرد: نیاز اول ما به امام توضیح و تفسیر دین است که اگر امامان ما نبودند همچین دینی در اختیار ما نبود،جامعه دینی رهبر می‌خواهند. مردم در کشور اسلامی یک رهبر و بزرگتر و متقی و خداترس می خواهند، وظیفه داریم امام را بشناسیم و در مسیر امام حرکت کنیم،اگر در مسیر امام حرکت نکنیم شیعه واقعی نیستیم.

وی درخصوص اقدامات قوه قضائیه از مقابله با مفسدین اقتصادی و فرهنگی در کشور اذعان کرد:  بعد از دستگیری مفسد سیاسی روح الله زم توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) امیدواریم مسوولین با مفسدین فرهنگی نیز مقابله کنند ما از فرزندان انقلابی در سپاه و قوه قضائیه که مدبرانه در برابر فساد مقابله می کند تشکر می کنیم و محاکمه فوری مفسدین فرهنگی و اقتصادی  را می خواهیم از فراکنی ها و حاشیه ها نترسید وقتی صدای یه عده درآمده یعنی کار درستی پیش گرفته اید.

روح الله باقری با اشاره به ترور ناجوان مردانه مردم کشورهای اسلامی توسط رژیم صهیونیست تصریح کرد: ترور ناجوان مردانه عملیات جهاد اسلامی و شهادت ۳۰ نفر غیر نظامی توسط رژیم صهیونیست که دنبال تضعیف جبهه مقاومت هستند و این رژیم‌ها در مسائل داخلی بدون کابینه جلو می‌روند این‌ها نمی دانند مخمصه اصلی روزی است که زوال و نابودیشان نزدیک است.


امام جمعه پیشوا با اشاره به این که اگر ما درباره گرانی بنزین حرف بزنیم موجب تحریک مردم می‌شود اظهار کرد: چندسال قبل رییس جمهور در مورد دو نرخی کردن بنزین چه میگفتن و الان چه می‌گویند.

وی در مورد هفته کتاب و کتاب خوانی و معرفی کتاب در نمازجمعه های پیشوا عنوان کرد: کتاب هایی اخیرا چاپ می‌کنند که مانند مواد مخدر است احیای کتاب هایی که میراث انقلاب و کشور ما هستند اداره فرهنگ و ارشاد باید کتاب های خوب به چاپ برساند و جلوی ضد فرهنگ را بگیرد ما کتابخانه های خیلی خوبی در این شهر داشتیم فقط یه عده کنکوری به کتابخانه می‌روند مردم چقدر برای معلومات عمومی مطالعه می‌کنند کتاب و کتاب خوانی برای ما فرهنگ نشده است. در نمازجمعه پچندین ماه است که فرهنگ خوبی در معرفی کتاب و کتابخانی شده است.


حجت الاسلام باقری در خصوص اهدای لباس و غذای گرم به نیازمندان در پیشوا بیان کرد: با توجه به این که به فصل سرما پیش می رویم خیلی‌ها هستند که در منزلشان بخاری و لباس و حتی عذای گرم ندارند که مردم عزیز می توانند با مراجعه به کمیته امداد و خادم یاران حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) موارد مورد نیاز مانند لباس و غذای گرم به نیازمندانی که در همین شهر کم نیستند اهدا کنند.


باقری در پایان خاطرنشان کرد: کتابی مااند (شماص شامی) به نویسندگی آقای قیصری در زمینه کارهای عاشورا که هنری باشد کم داریم. این کتاب از زبان یک مسیحی امام حسین(ع) را معرفی می‌کند.

انتهای پیام/ح‌/الف

نظر شما