شناسهٔ خبر: 36465253 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به علت عقاید خرافی

افزایش بدرفتاری با کودکان در انگلیس

بدرفتاری با کودکان در مدت 2 سال در انگلیس بیش از یک سوم افزایش یافته است

صاحب‌خبر -

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از راشاتودی، بر اساس آمار دولت انگلیس، موارد بدرفتاری با کودکان در این کشور به علت عقاید خرافی و (سنت‌های دیرینه فرهنگی) رو به افزایش است، اما از آنجا که بیشتر افرادی که مرتکب این اقدام می‌شوند، اتباع خارجی هستند، دولت انگلیس متهم به نادیده گرفتن این موارد به علت از نژاد پرست قلمداد شدن هستند. 

<div id="video-display-embed-code_4175355"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2572763/4175355?width=350&height=250"></script></div>
خبرنگار راشاتودی در گزارشی گفت: اعتقادات خرافی به تهدیدی فزاینده علیه کودکان و بدرفتاری با آن‌ها تبدیل شده است. شمار این موارد در انگلیس تنها ظرف دو سال (۱۹-۲۰۱۷) بیش از یک سوم افزایش یافته است. اعلام شورا‌های محلی انگلیس اعلام کردند هر هفته با حدود ۳۸ مورد از بدرفتاری با کودکان به خاطر عقاید خرافی رسیدگی می‌کنند. این تحقیق تکان دهنده که انجمن محلی دولت انگلیس منتشر شد، همچنین حاکی از اقداماتی با کودکان است که بر خلاف سوء برداشت ها، مبتنی بر سنت‌های فرهنگی وحشیانه است، نه آداب و رسوم مذهبی؛ اقداماتی که به طور عمده جزء فرهنگ آفریقاست.
نیمکو علی، فعال اجتماعی انگلیسی گفت: من از این آمار به شدت عصبانی ام. چون این همه مدت، قدرت سیاسی که سیاهپوستان دارند، نادیده گرفته شده است... به این دلیل با این اقدامات خرافی مقابله می‌شوند که می‌ترسند متهم به نژادپرستی شوند. اما نادیده گرفتن این اقدامات است که نژادپرستانه است. 

نظر شما