شناسهٔ خبر: 36465139 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اراک؛

مقاومت رمز پیروزی و سند عزت اسلامی

خطیب جمعه اراک گفت: مقاومت در برابر مشکلات رمز پیروزی و سند پرافتخار عزت اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک؛ آیت ا... دری‌نجف‌آبادی افزود: مبارزه با فساد و عدالت‌خواهی نقشه راه است و این دو مهم باید در جامعه برقرار شود واین امر نباید منحصر به هیچ جناح سیاسی و یا گروه خاصی باشد .
امام جمعه اراک گفت: عزت و شرف مسلمانان در گروی این مهم است که با فساد مبارزه کرده و برای برقراری عدالت بکوشند.
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی افزود: دستگاه‌های نظارتی باید به وظایف خود عمل کنند تا از فساد جلوگیری و در توسعه عدالت نقش موثری داشته باشند.
وی گفت : نباید انتظار داشت مشکلات با معجزه حل شود و کاهش و رفع مشکلات نیازمند همکاری و مشارکت است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: نبی مکرم اسلام اسوه حسنه برای همگان است و امام جعفر صادق نیز پایه گذار مکتب شیعه است که در طول ۳۵ سال شاگردان بزرگی را تربیت کرده است .
وی گفت : انقلاب اسلامی ما مرهون ائمه اطهار است و در شرایط کنونی لازم است تا دانشگاه امام صادق(ع) بار دیگر در جهان اسلام زنده شود.
امام جمعه اراک گفت : یکی از فرماندهان جهاد اسلامی به همراه همسرش در بمباران اخیر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدندکه این امر جنایت علیه بشریت است و مقاومت و جهاد اسلامی با قدرت در صحنه حضور دارند و به این اقدام پاسخ قاطع دادند.

مقاومت رمز پیروزی و سند عزت اسلامی مقاومت رمز پیروزی و سند عزت اسلامی مقاومت رمز پیروزی و سند عزت اسلامی
<div id="video-display-embed-code_4176010"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2572754/4176010?width=400&height=300"></script></div>

  

 

نظر شما