شناسهٔ خبر: 36463280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نفاق در هر رده ای، مخرب است/روحیه بسیجی به ایران مصونیت و اقتدار بخشیده است

امام جمعه رفسنجان با اشاره به آثار و برکات روحیه و تفکر بسیجی، یکی از این آثار را مصونیت بخشی و اقتدار ایران اسلامی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان حجت الاسلام عباس رمضانی پور امروز(24 آبان)در رزمایش الی بیت المقدس که در منطقه عملیاتی پادگان شهید میرافضلی برگزار شد؛ ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی و فرزند برومندشان امام صادق( ع) بیان کرد:  امام صادق (ع) رئیس مذهب تشیعِ علوی و موسس دانشگاه بزرگ علوم حوزوی بودند.

 

 

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان اسلام در حیات آن روزگار در سال عام الفیل؛ حیاتی به کالبد و جامعه مرده  آن روز بخشید و با بعثت آن حضرت بعد از 40 سال حیات مجدد را ایجاد کرد.

 

 

 

وی بیان کرد: سرانجام اسلام که دین خاتم بود و به عنوان دین اصلی الهی که خدا در آیه 19 سوره آل عمران می فرماید" دین در نزد خداوند اسلام است" و این اسلام را پیامبر (ص) توانست با بهترین شیوه های اخلاقی، رفتاری و داشتن روحیه بسیجی بهینه کند و بهتر از دیگر ادیان الهی، اسلام را با سرعت، جهانی کرد.

 

 

رمضانی پور ادامه داد: حضرت محمد(ص) با تشکیل حکومت اسلامی در مدینه علیرغم اینکه سالی با بیش از 8 جنگ مواجه می شد اما ایشان با مدیریت صحیح هوشمندانه توانست همه جنگ ها را پشت سر بگذارد و اجازه نداد بر پیکره اسلام ضربه وارد شود.

 

 

وی  با اشاره به اینکه امروز هم در جامعه اسلامی اگر نفاق در بعضی از رده های نظام  چه در قوا و یا دیگر نهادها باشد مخرب است و ضربه  وارد می کند؛ گفت: امروز در دنیا استکبار از کسانی که با مسلمانان دشمنی می کنند به شیوه های مختلف مکانی، تبلیغاتی، مادی و ... حمایت می کند تا ضربه ای به اسلام و انقلاب وارد کنند؛ اما روحیه و تفکر انقلابی و جهادی در جامعه اسلامی ما حاکم است.

 

 

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن می فرماید با آمادگی خود کاری کنید که در دشمنان تان رعب و وحشت ایجاد شود، گفت: امروز دشمن از شما بسیجیان وحشت دارد؛ اگر دشمن نمی ترسید لحظه ای درنگ نمی کرد و قطعا آسیب وارد می کرد اینکه ناوهای آمریکایی ها منطقه خلیج فارس را ترک کردند، اینکه آمریکایی ها ائتلاف بیش از 30 کشور را در دریای خلیج فارس و عمان خواستند که حاضر بشوند و تنها ژاپن با ناوگان خود حاضر شد، این نشان داد آمریکا از هیمنه سردمداران مستکبرین در عالم افتاده است.

 

 

 

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: این نشان می دهد شما بسیجیان دشمنان را ترساندید و خدا هم می فرماید دشمن باید بترسد، لذا این معنا حاصل شده و تفکر و اندیشه بسیجی در مردم و جامعه ما نهادینه شده است، بالغ بر 90 هزار نفر از 300 هزار نفر جمعیت رفسنجان سازماندهی بسیجی هستند که قدرت بزرگی در شهرستان است.

 

 

وی با اشاره به اینکه این روحیه و تفکر بسیجی به ایران مصونیت و اقتدار بخشیده است، گفت: امروز در عراق حشدالشعبی یعنی بسیج مردمی قدرت بزرگ نظامی است که آمریکا از آن می ترسد، دشمن از حزب الله لبنان، حماس غزه، انصارالله یمن ، فاطمیون و حیدریون و زینبیون در افغانستان و پاکستان می ترسد چون روحیه سلحشوری دارند و حاضرند جان برکفی کنند.

 

 

رمضانی پور بیان کرد: ایران این روحیه را داشت و دشمن را از مرزها و اراضی دفع کرد و امروز هم پای انقلابمان  ایستادیم و وفادار به این انقلاب و نظام هستیم و جنگ شدید اقتصادی هم کاری نتوانست از پیش ببرد صبوری خانواده ها باعث پیروزی در این میدان شد.

 

 

رزمایش الی بیت المقدس از پنجشنبه (23 آبان) در رفسنجان آغاز شده و اعضای گردان های بیت المقدس حوزه های صاحب الزمان (عج)، امام حسن مجتبی(ع)، امام صادق(ع) و امام رضا (ع) امروز در منطقه عملیاتی پادگان شهید میرافضلی آمادگی خود را به رخ کشیدند.

 

 

 

 

نظر شما