شناسهٔ خبر: 36453108 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر ارشاد به ابرکوه سفر خواهد کرد

امام‌جمعه ابرکوه گفت: پس از سه وزیر ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و نیرو، در روز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به شهرستان ابرکوه سفر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، امام‌جمعه ابرکوه پیش‌از‌ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: روز جمعه سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد ابرکوه می‌شود. حضور صالحی در شهرستان برای ما مهم است تا از رهگذر این سفر به آثار و نتایج برکت زایی به ویژه در مرتفع کردن نیازهای فرهنگی و هنری و رسیدگی به امر اصحاب رسانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه ابرکوه خاستگاه فرهنگ و هنر و تجلی‌گاه تمدن ایران باستان تاکنون است، افزود: با عنایت به اینکه روستای رئیس‌آباد، روستای نمونه در بخش کتاب و کتاب‌خوانی شناخته‌شده و شرایط برجسته مردم فرهیخته ابرکوه، موقعیت فرهنگ و هنر ایجاب کرد که از وزیر ارشاد برای سفر به ابرکوه دعوت کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: در نظر داریم طی سفر وزیر نامبرده، مشکلات رصد شده هنرمندان شهرستان و اصحاب رسانه را به وی منتقل کرده و خواستار تقویت همه‌جانبه فرهنگ و هنر شهرستان ابرکوه باشیم.

حجت‌الاسلام حسینی اذعان کرد: به لطف خدا موفق شدیم در سفر هیئت دولت به استان سه وزیر را به شهرستان بیاوریم و حضور هر یک از وزرای نیرو، بهداشت و درمان، ورزش و جوانان نتایج و آثار خاص خود را داشت.

حسینی ادامه داد: در حاشیه سفرهای نامبرده از سوی فرماندار مطالبات قابل‌توجه ای از نیازهای ضروری شهرستان که بیش از ۳۵ مطالبه بود به وزرا منتقل و ۲۵ مورد آن به صورت کتبی و با امضا فرماندار، امام‌جمعه و نماینده مجلس به دولتمردان ارائه شد.

وی ابراز کرد: در خصوص مشکلات بیمارستان و نیاز به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن، دیالیز و ساختمان سی‌تی‌اسکن، قول داده شده است که تا پایان سال جاری به صورت ویژه انجام شود که در این رابطه پیگیری‌های لازم نیز صورت خواهد گرفت.

امام‌جمعه اضافه کرد: در حاشیه افتتاح فاز اول طرح توسعه بیمارستان از وزیر بهداشت قول مساعد گرفتیم که برای نتیجه‌گیری نهایی تا قبل از پایان سال، سفر دیگری به ابرکوه داشته باشد.

انتهای پیام/90027

نظر شما