شناسهٔ خبر: 36452206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کبدی جوانان جهان| ایران با برتری در مقابل چین تایپه وارد مرحله نیمه نهایی شد

تیم ملی کبدی ایران در چهارمین دیدار خود در مقابل چین تایپه پیروز میدان رقابت شد تا یکی از چهار تیم شرکت کننده در رقابت های نیمه نهایی نخستین مسابقات بین المللی کبدی جوانان جهان باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، در صبح چهارمین روز از بازی‌های کبدی بین المللی جوانان جهان که در جزیره کیش برگزار می‌شود قرار بود که ۴ بازی به صورت ضربدری بین ۸ تیم دانمارک با کنیا، ایران و چین تایپه، سریلانکا با پاکستان و بنگلادش و تایلند برگزار شود تا ۴ تیم نیمه نهایی مشخص شوند اما با تغییر زمان بازی‌ها قبل از ظهر تنها دو بازی برگزار شد.

در بازی اول که بین ایران و چین تایپه برگزار شد جوانان غیرتمند ایران با نتیجه ۵۳ برا ۳۱ چین تایپه را پشت سرگذاشته و اولین برگزیده میدان رقابت های نیمه نهایی شد.

در دومین بازی از چهارمین روز مسابقات، سریلانکا در مقابل پاکستان قرار گرفت و با نتیجه  ۳۲ بر ۴۴ مغلوب کبدی کاران پاکستانی شد تا تیم دوم نیمه نهایی نیز مشخص شود.

دو بازی دانمارک با کنیا و بنگلادش با تایلند تا ساعاتی دیگر برگزار شده و دو تیم دیگر نیمه نهایی مشخص می‌شوند.

تیم ملی کبدی جوانان ایران تا امروز توانسته است با اقتدار در مقابل رقبای خود بازی کرده و فاتح رقابت‌ها باشد.

غیبت تیم ملی کبدی هند به عنوان یکی از کشورهای صاحب نام در رشته کبدی در این دوره از مسابقات شاید از هیجان آن و به زعم برخی از کارشناسان از کیفیت بازی‌ها کاسته باشد اما وجود قدرتمند ایران بی تردید می‌تواند قدرت و توان جوانان ایران در رشته کبدی را به خوبی ترسیم کرده و به جهانیان اثبات کند.

انتهای پیام/ح

نظر شما