شناسهٔ خبر: 36426073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور جوانان انقلابی و کارآمد در مجلس برای حرکت رو به جلو نیاز است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید برای مردم تبیین کنیم که اگر می‌خواهیم کشور یک حرکت پرشتاب و رو به جلو داشته باشد، حضور نیروهای جوان، انقلابی، حزب‌اللهی و کارآمد در همه صحنه‌ها ازجمله مجلس نیاز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد مروی در حاشیه نشست هیأت‌های نظارت شورای نگهبان که صبح امروز در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دشمن از اول انقلاب از دو حربه جنگ سرد و جنگ نرم استفاده کرد، شاه‌بیت جنگ سخت دشمن همان دفاع مقدس بود که همه دنیا پشت صدام بودند ولی چیزی گیرشان نیامد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان جنگ سرد را کنار گذاشته‌اند و متفکرین و دانشمندان آن‌ها گفته‌اند شما پیروزی بدون جنگ به دست آورید که آن جنگ نرم است.

تولیت آستان قدس رضوی بابیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مورد توجه دشمن ناامیدی مردم است، تصریح کرد: سرمایه اصلی ما که مورد تأکید امام و رهبری است در کنار سرمایه‌های دیگر، حضور و اعتماد مردم و حمایت آن‌ها از نظام است.

حجت‌الاسلام‌ مروی تأکید کرد: دشمن تلاش می‌کند حضور مردم در نظام را کمرنگ کند، از ابزار مختلف تبلیغات و رسانه که میدان جنگ نرم است استفاده می‌کند تا پشتیبانی قدرتمند، قوی و تأثیرگذار مردم از نظام را بگیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در کشور سختی و چالش داریم و منکر آن نمی‌شویم، گفت: ولی مردم توجه کنند که باید برای اصل نظام و انقلاب بمانیم، هر وقت ماندیم پیروز شدیم و پیروزی بزرگ‌تر هم به دست می‌آوریم، هر وقت مردم مقاومت کردند برای خدا و دین خدا قدم برداشتند پیروز شدیم.

وی با تأکید بر اینکه باید برای مردم تبیین کنیم که اگر می‌خواهیم کشور یک حرکت پرشتاب روبه‌جلو داشته باشد حضور نیروهای جوان، انقلابی، حزب‌اللهی و کارآمد در همه صحنه‌ها از جمله مجلس نیاز است، افزود: حضور جوان‌های انقلابی، کارآمد و متخصص که نسبت به انقلاب و کشورشان متعهد و دلسوز باشند مهم است.

حجت‌الاسلام‌ مروی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) گفت: امام فرمودند بروید سراغ جوانان آنان به‌سوی خیر شتابان‌تر هستند.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: رهبری معظم انقلاب اگر بر جوان‌گرایی تأکید می‌کنند، این حدیث امام صادق (ع) است و باید برای مردم تبیین کرده و توضیح دهیم هرجا نیروهای جوان، انقلابی، متعهد و دارای روحیه جهادی بودند ما در آن حوزه‌ها پیشرفت داشته‌ایم، جایی که افراد دنبال مسائل خودشان بودند پسرفت داشتیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۸/ح

نظر شما