شناسهٔ خبر: 3642589 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

سخنرانی سید نصرالله، امروز/ «تیراندازی نکنید»

دبیرکل حزب الله لبنان در آستانه سخنرانی عصر امروز دوشنبه، در جنوب بیروت، از مردم خواست از هرگونه تیراندازی هوایی هنگام سخنرانی خودداری کنند. درخواست دبیرکل حزب الله لبنان با حمایت گسترده طرفداران مقاومت رو به رو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حزب الله لبنان، ساعت شش و نیم عصر امروز، مراسم یادبودی برای فرماندهان شهید در مجتمع سیدالشهداء در جنوب بیروت برگزار می کند.


سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله، در این مراسم سخنرانی می کند.


سید حسن نصرالله، در آستانه برگزاری این مراسم، در بیانیه ای اعلام کرد: عزیزان، قرار است عصر امروز دوشنبه در یادبود فرماندهان شهید در خدمت شما باشم تا همراه یکدیگر این مناسبت عزیز را گرامی بداریم.

 

با توجه به محدودیت های شرعی و قانونی و آزار و اذیت هایی که برای مردم در پی دارد، از شما می خواهم همه به طور اکید از تیراندازی (هوایی هنگام سخنرانی) خودداری کنند و همه به این منظور همکاری کنند. در اینجا به طور خاص به مسئولان اشاره می کنم که باید تلاش بیشتری در این خصوص مبذول دارند. از همکاری و پایبندی شما سپاسگزارم.

وبالله التوفیق.

سید حسن نصرالله

دبیرکل حزب الله لبنان.


درخواست دبیرکل حزب الله لبنان با حمایت گسترده طرفداران مقاومت روبرو شد.


گزارشگر این شبکه در گزارشی با اشاره به علاقه ویژه ای که طرفداران سید حسن نصرالله به وی دارند و پس از پخش قسمتی از سخنان وی در یکی از سخنرانی های سابق، گفت: بار دیگر سید حسن نصرالله از مردم خواست هنگام سخنرانی وی در مراسم یادبود فرماندهان شهید از تیراندازی هوایی خودداری کنند.


یک شهروندان لبنانی دراین باره می گوید: همه باید به این درخواست پاسخ مثبت بدهند، نه به این سبب که سید(حسن نصرالله) درخواست کرده است بلکه به این علت که این مسئله زیان بار است و ممکن است به کشته شدن برخی افراد منجر شود و بسیاری از مردم نیز از صدای گلوله می ترسند.



دیگر شهروند لبنانی گفت: بی شک هر چیزی که سید بگوید، از آن حمایت می کنیم؛ زیرا این کار به هیچ وجه کار خوب و متمدنانه ای نیست.


یک بانوی لبنانی هم گفت: تردیدی نیست که ما از نظر سید حمایت می کنیم و گمان می کنم همه با او موافق هستند.


در ادامه گزارش آمده است: فعالان فضای مجازی فوری بیانیه سید حسن نصرالله را همراه با تصاویری از وی در پایگاه های اجتماعی منتشر کردند و همراه با آن تصاویر و شعارهایی در خصوص درخواست توقف تیراندازی هوایی منتشر کردند و به جای تیراندازی، از مردم خواستند همزمان با سخنان دبیرکل حزب الله لبنان، بالون ها و بادکنک هایی را در آسمان جنوب بیروت رها کنند.

نظر شما