شناسهٔ خبر: 36419052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«کالدرون» تنها کسی که از پرخاشگری «رونالدو» حمایت کرد

تهران- ایرنا- رییس اسبق باشگاه رئال مادرید با حمایت از «کریستیانو رونالدو» در خصوص پرخاشگری پس از تعویض شدن در دیدار بانوی پیر مقابل آ.ث میلان، به مقامات به باشگاه یوونتوس نسبت به دامن زدن بیش از حد به این موضوع هشدار داد.

صاحب‌خبر -

مرد پرتغالی در دقیقه ۵۵ دیدار یووه مقابل میلان جای خود را به زننده گل پیروزی‌بخش این تیم در این دیدار یعنی «پائولو دیبالا» داد و پس از ترک زمین با حالتی عصبانی به جای نیمکت به سمت رختکن رفت و پیش از اتمام دیدار نیز ورزشگاه را زودتر ترک کرد.

در این بین، «رامون کالدرون» در این خصوص اظهار داشت: بازیکنان بزرگ هرگز دوست ندارند تعویض شوند و این واکنش طبیعی است؛ باید این موضوع را درک کنیم؛ بازیکنی با شخصیتی همیشه برنده مثل رونالدو همیشه دوست دارد در زمین بماند و برنده شود؛ این ویژگی مشترک تمام ستارگانی است که می‌شناسم.

وی ادامه داد: به یاد دارم که استراحت دادن به رونالدو (نازاریو) غیرممکن بود؛ او می‌خواست حتی در بازی‌های دوستانه هم در ترکیب اصلی به میدان برود؛ بازیکنانی مثل او نقش بازیکن تعویضی را نمی‌پذیرند حتی برای استراحت کردن و آماده ماندن برای بازی‌های مهم‌تر و حساس‌تر؛ همیشه این طور بوده است.

کالدرون در پایان افزود: آنها (مدیریت یوونتوس) باید با رونالدو حرف بزنند و به او زمان بدهند تا آرام شده تا هرگز در چنین شرایطی رفتار احساسی بروز ندهد؛ بهترین راه برای مدیریت چنین بازیکنانی این است که به آنها به آرامی بفهمانید چنین رفتارهایی نباید تکرار شود و از مساله عبور کنید و به آن دامن نزنید.

نظر شما