شناسهٔ خبر: 36400874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرآیند احداث ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در حال حاضر 213 کیلومتر بزرگراه در سطح استان اردبیل در دست احداث است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری با اشاره به ۱۳۴ کیلومتر بزرگراه در سطح استان اظهار کرد: در سال‌جاری بیش از 50 کیلومتر به آمار بزرگراه‌های استان افزوده خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در سطح استان ۲۱۳ کیلومتر بزرگراه در دست احداث است و اعتبار کل راه‌های شریانی استان حدود یک میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است که امیدواریم با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان بتوانیم تخصیص۱۰۰ درصدی را اخذ کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث باند دوم پروژه سه راهی صحرا - رضی - امیرکندی اشاره کرد و اظهار داشت: کل طرح احداث باند دوم پروژه سه راهی صحرا - رضی - گرمی - بیله سوار به طول 139 کیلومتر است که بخشی به بهره‌برداری رسیده و بخشی نیز در سفر ریاست جمهوری به بهره‌برداری می‌رسد.

حیدری گفت: مدت قرارداد پیمانکار احداث باند دوم پروژه سه راهی صحرا - رضی - امیر کندی ۱۸ ماهه با مبلغ قرارداد ۱۸۰ میلیارد ریال تا حد زیر آسفالت است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان مبلغ اعتبار کل پروژه که ۲۱۰ میلیارد ریال مصوب شده به‌طور صد در صد تخصیص داده شود و این در حالی است که تا به حال حدود ۳۰ درصد از مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/3463/

نظر شما