شناسهٔ خبر: 36355969 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خبر

صاحب‌خبر -

شناسایی خانه‌های مجردی در شرق پایتخت

سرهنگ حسوند اقدامات یکماهه سرکلانتری چهارم پلیس پایتخت را تشریح کرد.سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در اجرای مرحله سی‌ام طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت در حوزه سرکلانتری چهارم، بیش از ۹۳ سارق در این طرح دستگیر شدند و بیش از ۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.وی افزود: ۱۳۵ فقره اموال مسروقه و بیش از هزار بطری یک لیتری مشروبات الکلی در اجرای این طرح کشف شد.سرهنگ حسنوند از انهدام باند‌های سرقت تلفن همراه در بوستان‌ها و فضای سبز شرق تهران خبرداد و تصریح کرد: اعضای این باند‌ها با گشت زنی در پارک‌ها و فضای سبز تلفن همراه افراد نوجوان وجوانی که در این اماکن حضور داشتند را با تهدید و زورگیری به وسیله قمه و چاقو تصاحب و سرقت می‌کردند.
وی افزود: به جز اجرای طرح رعد اقدامات دیگری نیز توسط سرکلانتری چهارم صورت گرفت که اجرای طرح پاکسازی محله نظام آباد، میدان تسلیحات، خیابان سبلان و بخش شمالی خیابان دماوند یکی از این طرح‌ها بود که با حضور ماموران سطح سرکلانتری نسبت به انجام عملیات‌های پلیسی اقدام شد.سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در این طرح وانت‌بار‌های فروش صیفی جات و میوه جات ساماندهی شدند و با کمک شهرداری منطقه ۸ تهران بزرگ این افراد در چهار نقطه از شرق تهران ساماندهی شده و نسبت به انجام کار خود مشغول شدند. وی افزود: بیش از ۱۱۲ انشعاب برق غیرمجاز که از شرکت توزیع اداره برق به صورت غیر قانونی توسط سارقان کابل برق به سرقت می‌رفت، قطع شد و ۸ نفر نیز در این خصوص دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.سرهنگ حسنوند اظهار کرد: ۱۱ خانه مجردی که محل توزیع موادمخدر در شرق تهران بودند شناسایی و پس از دستگیری ۱۷ فروشنده اصلی موادمخدر بیش از ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر از قبیل گل، شیشه و تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف موادمخدر از این منازل مجردی کشف و ضبط شد.


کشف خودروی سرقتی با یک قبضه سلاح در تجریش

سرهنگ سهرابی منش گفت: ماموران هنگام گشت زنی یک خودروی سرقتی به همراه یک قبضه سلاح وینچستر را کشف و ضبط کردند. رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش درگفت‌وگو با میزان گفت: جمعه شب گذشته عوامل گشت کلانتری، حین گشت زنی به یک دستگاه هیوندا اکسنت مشکوک شده و پس از بررسی پلاک، سرقتی بودن خودرو را تشخیص می‌دهند.وی افزود: با بررسی صندوق عقب این خودرو، یک قبضه سلاح وینچستر ۵ تیر کشف و ضبط می‌شود. به گفته سرهنگ سهرابی منش، راننده در ابتدا ادعا می‌کرد که خودروی توقیفی متعلق به همسر دوست اوست. وی افزود: راننده می‌گوید خودرو را برای یک هفته از دوست خود قرض کرده است و از سرقتی بودن آن ابراز بی‌اطلاعی نمود. رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: فرد مذکور درباره اسلحه کشف شده، اظهار می‌کند این اسلحه را به عنوان ضمانت بابت دو میلیون وجه نقدی که قرض داده، دریافت کرده و از ممنوعیت حمل این سلاح ابراز بی‌اطلاعی کرده است. وی افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد سابقه سرقت خودرو در محدوده آبعلی داشته، همچنین دو سال و نیم در زندان به سر برده و به تازگی به صورت مشروط آزاد شده است. رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش گفت: این فرد مجددا دست به اعمال مجرمانه زده و در حال حاضر توسط پلیس بازداشت شده است.


توقیف پراید وانت با ۹۵۰ میلیون بار قاچاق!

فرمانده انتظامی شهرستان دیلم از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید حامل ۹۵۰ میلیون ریال پارچه قاچاق خبر داد.سرهنگ رضا اسماعیلی در توضیح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی شهید موسوی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور خاکی «بنه اسماعیل» به یک دستگاه خودرو پراید وانت حامل بار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو ۲۹ طاقه پارچه فاقد مدارک گمرکی را کشف کردند. به گزارش ایسنا، سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: طبق نظر کارشناس مربوطه ارزش محموله مکشوفه ۹۵۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه یک متهم دستگیر و همچنین یک دستگاه خودرو وانت پراید توقیف شد.
 

برچسب‌ها:

نظر شما