شناسهٔ خبر: 36354972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آقای گلی ساحلی‌باز فلاورجانی شیرینی قهرمانی جهان را دوچندان کرد

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور 2 بازیکن اصفهانی قهرمان جام بین‌ قاره‌ای شد که یکی از آن‌ها عنوان آقای گل رقابت‌ها را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فینال رقابت‌های نهمین دوره فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای میان تیم‌های ایران و اسپانیا برگزار شد و در پایان ساحلی‌بازان کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

تیم ملی فوتبال ساحلی با نتیجه 6 بر 3 مقابل اسپانیا به پیروزی رسید که گل‌های ایران را در این بازی مصطفی کیانی، سعید پیرامون، محمد علی مختاری، حمید بهزادپور، محمد احمدزاده و محمد معصومی زاده به ثمر رساندند.

امیرحسین اکبری و مهدی شیرمحمدی نیز ورزشکاران اصفهانی بودند که تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی کردند و موفق شدند همراه با تیم ملی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.

همچنین در پایان این رقابت‌ها امیر حسین اکبری با 6 گل عنوان آقای گل جام بین قاره‌ای را به خود اختصاص داد؛ اکبری در آخرین دیدار گروهی مقابل روسیه از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و ادامه مسابقات را از دست  داد.

ساحلی‌بازان ایران که در نیمه‌نهایی نیز امارات را شکست داده بود، با مربی ایرانی در این رقابت‌ها شرکت داشتند و با این قهرمانی به سومین قهرمانی‌ خود در 9 دوره جام بین قاره‌ای دست یافت و با برزیل و روسیه به عنوان سه تیم پرافتخار این رقابت‌ها شناخته می‌شود.

انتهای پیام/63090/ج20/

نظر شما