شناسهٔ خبر: 36285170 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اکبری: هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است/ فوتبال ساحلی جایگاه خوبی بین مردم دارد

بازیکن تیم فوتبال ساحلی کشورمان گفت: هدف ما این است که با برد مقابل مکزیک و قهرمانی در جام بین قاره‌ای از عنوان خود دفاع کنیم.

صاحب‌خبر -

امیرحسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت فوتبال ساحلی قبل از مسابقات جام بین‌ قاره‌ای اظهار داشت: خوشبختانه بعد از بازی با قطر به مسابقات ترکیه رفتیم و از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داریم. امشب هم با مکزیک بازی داریم که معمولا در مسابقات جام جهانی و جام بین قاره‌ای با ما هم گروه بوده و شناخت خوبی از این تیم داریم. فیلم‌هایی از بازی‌های مکزیک دیده‌ایم و با تدابیر کادر فنی امیدوارم که نتیجه خوبی مقابل مکزیک بگیریم.

وی ادامه داد:‌هدف ما این است که در بازی امشب به برتری برسیم چرا که همیشه اولین بازی در تورنمنت‌ها واقعا سخت است و هدف ما این است که با برد مسابقات را آغاز کنیم تا بتوانیم با این شروع خوب روی سکو برویم.هدف ما این است که بتوانیم از قهرمانی سال 2013 و 2018 خودمان در این مسابقات دفاع کنیم تا به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات معرفی شویم. رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست و می‌توانیم با همدلی به آن برسیم. 

اکبری در خصوص پخش تلویزیونی مسابقات و اهمیت آن افزود:مطمئنا پخش زنده مسابقات ما می‌تواند تاثیر خوبی روی ما داشته باشد. در این سال‌ها فوتبال ساحلی نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی هم بین مردم به دست آورده و اگر پخش زنده مسابقات نباشد فوتبال ساحلی کم کم به فراموشی می‌رود. البته خوشبختانه مسابقات جام بین قاره‌ای پخش می‌شود و ما از مردم انرژی مثبت می‌گیریم. هدف ما شادی دل مردم کشورمان است. 

انتهای پیام/ا

نظر شما