شناسهٔ خبر: 3622999 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان:

هندیجان قهرمان مسابقات ووشوی خوزستان شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان از قهرمانی تیم هندیجان در مسابقات ووشوی استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، حلیمه شکاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات قهرمانی ووشوی استان خوزستان در راستای گرامیداشت ایام الله مبارک دهه فجر با قهرمان تیم ووشو هندیجان به پایان رسید.

وی افزود: در رقابت‌های ووشوی قهرمانی استان به میزبانی شهرستان هندیجان، 276 ووشوکار از شهرستان‌های ماهشهر، ایذه، اهواز، آغاجاری، رامشیر، شوشتر و بهبهان در قالب 15 تیم و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان هندیجان ادامه داد: مسابقات در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد که در مجموع تیمی شهرستان هندیجان به مقام قهرمانی استان دست یافت، تیم ماهشهر به مقام نایب قهرمانی رسید و تیم ایذه به مقام سومی بسنده کرد.

شکاری با بیان اینکه ووشوی هندیجان با حضور احمد عسکری مهر به‌عنوان رئیس هیئت ووشو و مربی شهرستان قهرمان پرور است، ابراز امیدواری کرد در آینده ووشوکاران هندیجان بتوانند با کسب عنوان‌های نخست وارد لیگ برتر، تیم ملی و عرصه‌های ملی و جهانی شوند.

وی، امکانات این شهرستان را برای میزبانی مسابقات استانی مساعد دانست و افزود: این مسابقات به نحو شایسته‌ای در هندیجان برگزار شد که ابراز تشکر تیم‌های شرکت کننده را به دنبال داشت.

شکاری در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات با حضور امام جمعه، معاون فرماندار، اعضای شورای شهر، شهردار، معاون آموزش و پرورش، دبیر هیئت ووشوی استان و قهرمانان سبک‌های مختلف خوزستان همچنین با حضور خانواده مرحوم مختار دانش پژوه رئیس پیشین هیئت ووشوی هندیجان باشکوه و جلوه خاصی انجام و به پایان رسید.

انتهای پیام/72001/ح20/پو3002

برچسب‌ها:

نظر شما