شناسهٔ خبر: 36200752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان نیم فصل به کام سینگو/اوج گیری دوباره بنیاد مسکن

پایان مسابقات دور رفت لیگ پینت بال هرمزگان با صدر نشینی سینگو و فاصله گرفتن شهرداری از جمع مدعیان همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته سیزدهم و پایانی سینگو لیگ پینت بال استان عصر امروز و در زمین اختصاصی سینگو بندرعباس برگزار شد.

در هفته پایانی دور رفت و در شرایطی که شهرداری می توانست با یک پیروزی جایگاه سوم جدول را در اختیار داشته باشد دیدار این هفته خود را با تساوی به پایان برد تا نه تنها جایگاه سوم را در اختیار نگرفت بلکه یک پله نیز سقوط کرد.

هر چند شهرداری برای ماندن در جایگاه سوم کار سختی در پیش داشت و باید از سد سینگو صدر جدولی می‌گذشت اما کار با تساوی به اتمام رسید تا سینگو نشان دهد برای صدر جدول و نگاه به قهرمانی این رقابت‌ها به هیچ تیمی باج نخواهد داد.

در دیدار دیگر این هفته بنیاد مسکن که چند هفته ای در جدول سقوط آزاد داشت دوباره به روزهای اوج خود برگشته و این بار نیز با شکست تیم فانتوم به جایگاه چهارم جدول در پایان دور رفت رسید و قطعا در دور برگشت شاهد رقابت‌های جذاب تری از این تیم خواهیم بود.

تیم پارس با گذشتن از سد اسنایپر با یک پله صعود به جایگاه هشتم رسید و در سایر دیدارها ویژه ۲ بر ۱ از سد ام تی دی گذشت، آکادمی سینگو با همین نتیجه آتش نشانی را از پیش رو برداشت، لیتل جاینتس و دینگو و شهرداری و سینگو هم به تساوی رضایت دادند.

بدین ترتیب تا پایان دور رفت مسابقات سینگو لیگ پینت بال استان، تیم سینگو با ۳۱ امتیاز در صدر، دینگو با ۲۸ امتیاز در جایگاه دوم و بنیاد مسکن و شهرداری هر کدام به ترتیب با ۲۶ و ۲۵ امتیاز جایگاه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.

در انتهای جدول نیز چهار تیم فانتوم، مخابرات، ویژه و آرموس به ترتیب با ۱۲، ۱۱، ۹ و ۳ امتیاز رتبه های یازدهم تا چهاردهم جدول را به خود اختصاص دادند.

مسابقات دور برگشت لیگ پینت بال استان که به عنوان اولین لیگ پینت بال کشور نیز هست از ۲۴ آبان ماه بصورت ۵ نفره آغاز خواهد شد.

لیگ پینت بال استان با حضور ۱۴ تیم و از شهریورماه آغاز شده است که تا پایان دی ماه ادامه خواهد داشت.

فرجام دانش به عنوان رییس کمیته پینت بال استان است که این کمیته زیر مجموعه هیات ورزش‌های همگانی است.

انتهای پیام/۸۸۰۴۹

نظر شما