شناسهٔ خبر: 36066619 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران :

ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی باید مورد توجه جدی قرار گیرد

هفتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه اربعین امام حسین (ع) گفت : علیرغم تلاش‌های دشمن در جهت کم‌رنگ نمودن راهپیمایی بزرگ شیعیان در اربعین حسینی، این مراسم امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته برگزار شد و امیدواریم که این عزاداری ها مورد قبول حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار گرفته باشد .

وی در ادامه با اشاره به ارتقاء کیفیت برنامه‌های آموزشی در سطح دستگاه تعلیم و تربیت کشور ،اظهار داشت :باید در زمینه بالا بردن کیفیت برنامه های آموزشی تلاش های جدی نمود و کارهای خوبی که در حوزه‌های مختلف در این زمینه صورت گرفته است به مردم انعکاس داده شود .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه در کنار مسائل آموزشی، مسائل تربیتی را نیز به هیچ وجه نباید فراموش کنیم تاکید کرد : معلمین عزیزما دغدغه تربیت فرزندان این جامعه را بر عهده دارند و قطعاً مسائل تربیتی را در کنار مسائل آموزشی به فرزندان این جامعه آموزش خواهند داد .

حسن‌بیگی در ادامه با تاکید بر فراهم نمودن شناسنامه فنی مدارس تصریح کرد: باید با ایجاد شناسنامه فنی مدارس ،نیازهای آنها را بر اساس اولویتهای شان طبقه‌بندی کنیم تا بتوانیم خدمات رسانی مطلوب تری را در این حوزه انجام دهیم.

نظر شما