شناسهٔ خبر: 36065153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر کشور:

وزارت کشور رفتار خلاف مقررات با تولیدکنندگان را پیگیری می‌کند

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور از تولیدکنندگان خواست رفتار خلاف مقررات و ضوابط را اطلاع دهند و قول داد این وزارتخانه موضوع را پیگیری می کند.

صاحب‌خبر -

بابک دین پرست روز سه شنبه در نشست هم اندیشی، بررسی و ارزیابی آخرین وضعیت تولید، صادرات، توزیع، فروش، وادرات و قاچاق لوازم خانگی که با حضور تولیدکنندگان لوازم خانگی برگزار شد، اظهار داشت: وقتی می گوییم سال رونق تولید، با توجه به اینکه پشت تولید، تولیدکننده است، جایگاه شما مشخص است. جایگاه شما جایگاه ویژه ای است و هیچکس این جایگاه را نادیده نمی‌گیرد. در جنگ نظامی از خاک و ناموس و نظام دفاع شد اما در جنگ اقتصادی سربازان ما و شما هستیم.
معاون وزیر کشور تصریح کرد: شاید وزارت کشور را وزارتخانه صرف امنیتی سیاسی بدانید اما هرجا نیاز به ورود و مداخله برای حل مشکلات تولیدی و معیشتی مردم باشد، ورود می‌کنیم.
وی افزود: هر جا احساس کردید خلاف ضوابط و مقررات با شما رفتار می‌شود به ما اطلاع دهید و مطمئن باشید پیگیری می‌کنیم.
معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: مشکل ثبت سفارش برای واردات در ایام تعطیل به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود.
دین پرست همچنین درباره تولید برخی محصولات کم کیفیت گفت: محصولی که خوب باشد مردم می‌خرند. بهترین قاضی مصرف کننده است و ما با وجود همه مشکلات باید به سمت تولید با کیفیت برویم. تاکید ما استفاده از تولیدات داخل است اما به سلیقه های مختلف هم توجه داشته باشیم.
وی درباره قاچاقچیان لوازم خانگی گفت: دستور شخص وزیر به بنده است و جمع بندی بحث مبارزه با قاچاق لوازم خانگی در جلسه بعدی با حضور وزیر کشور ارائه می‌شود و در آن جلسه نمایندگان ناجا، وزارت اطلاعات، گمرک، سپاه، اصناف، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تعزیرات حضور خواهند داشت.
دین پرست همچنین گفت: موضوع حمل و نقل رسمی کالاهای قاچاق و بیمه شدن این کالاها را به ستاد ابلاغ خواهیم کرد.

نظر شما